zitroz Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Hej jag hade tråkigt och så tänkte jag att jag kunde göra en grupp men sen kom jag på att gruppen var helt dum och menigs lös efter somatt det redan finns ett sånt grupp forum så nu undrar jag hur man kan ta bort den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 tror inte du kan...du måste vänta tills tiden går ut och då inte förnya den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animator Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Som han ovan sa ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 28 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 tror inte du kan...du måste vänta tills tiden går ut och då inte förnya den. Okej tack ^^ Som han ovan sa ^^ Onödigt spamm <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 15 April 2008 Rapport Dela Skrivet 15 April 2008 Testa pm admin så kan han nog ta bort den åt dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 15 April 2008 Rapport Dela Skrivet 15 April 2008 Förmodligen så tar inte admin gruppen bort, utan du måste helt enkelt vänta tills tiden har runnit ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 15 April 2008 Rapport Dela Skrivet 15 April 2008 Det går inte att ta bort det,man måste vänta tills det går ut.Btw finns det väl redan såna här trådar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.