Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Gäst Mîhker
Skrivet

0/21/40 (bra gear behövs)

eller...

41/random/random (föredrar 41/10/10 eftersom du kan soloa väldigt bra med den)

Skrivet

Affliction är nog lättast att levla med, det går ganska snabbt och du behöver inte dricka så mycket. Destrucition går också att levla med, du skadar mer än Affliction men du kommer att behöva dricka mycket mer.

0/21/40 - Den speccen är bara bra om man har T3+ på level 70.

Skrivet

Man behöver inte T5 för att lira sacrifice specc.. Jag rekommenderar dock 900+ Spelldmg och ~100 spellhit för att starta Karazhan om du ska lira Sacrifice :) ( Som också är det roligaste PvE speccet för Warlocks! )

Skrivet

http://www.wowhead.com/?talent=IE0rbRfzVtrooxcZxx0z

bli inte destruction föräns du har T5 +. du gör mer skada som affliction innan så bra gear.

om du ska bli PVE destro,

http://eu.wowarmory.com/character-talents....&n=Buzzkill

Du har inte ens en 70 lock, eller hur?:/ Meningen med att ha 20 points i Demonology är för att få sacrifice; 15% mer damage mer fire spells vid sacrifise av Imp, och 15% mer shadow damage vid sacrifice av Succubus, därav namnet Sacrifice spec.
Skrivet

Exakt, det är därför spellhit nästan överskrider spelldamage ibland. Det mesta av din damage får du ju igenom din sacrifice.

Skrivet

Man behöver inte T5 för att lira sacrifice specc.. Jag rekommenderar dock 900+ Spelldmg och ~100 spellhit för att starta Karazhan om du ska lira Sacrifice :) ( Som också är det roligaste PvE speccet för Warlocks! )

Jag har bara 800~ spell dmg och 20~ spellhit... Men är det bra nog för sacrifice specc?

Är det bra för att spela solo också?

Skrivet (redigerat)

Jag har bara 800~ spell dmg och 20~ spellhit... Men är det bra nog för sacrifice specc?

Är det bra för att spela solo också?

Njä, du ska nog ha 1000 minst :p Annars gör nog dots mera damage in the long run Redigerat av Hivee
  • Skapa ny...