anyo Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Hej! Jag är ny här, men andledningen till att jag blev medlem är att jag hade ett fusk i huvudet... Men jag vet inte hur man gör så skulle nån kunna vara snäll att förklara?? :) Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Här: http://www.fuska.se/forum/index.php?act=He...E=01&HID=30 Orkar inte förklara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 det hjälpte han mkt... Gå in på "Fusk & recensioner", hitta det spel du har ett fusk till, tryck på det, tryck på "Lägg in ett eget fusk", skriv in ditt fusk. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 (redigerat) Kom ihåg att inte ha några stavfel och skriv storbokstav, annars blir det inte godkänt. Redigerat 28 Mars 2008 av Crys Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.