Gäst Golden Star Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 köp gta:vice city eller the simpsons:hit and run!dem är bra spel :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst zego Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 köp sonics nya eller gran turismo 4 när det kommer! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daxter Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 MEn du har ju ca ett tio-tal spel! Varför ska du köpa något nytt då?!?!?!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 han kanske vill ha nya!? köp INTE MOH rising sun!!! köp istället frontline, det är mycket bättre! men beyond good and evil sägs vara bra, själv vet jag inte men... du kan ju köpa jak2: renegade, det är ett bra spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gogs Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 köp gta vice city det e ganska kul ett tag men sen så tröttnar man på det...men i början e det fett kul!!! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GTANörden Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 Köp buffy the vampire slayer: Chaos bleeds det är både kungligt och billigt...ja 199:- :P B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst zego Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 eller du köp gta vc! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bbl Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 köp jak 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
brandman Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 El så kan du köpa Tony Hawk Underground!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Om du redan har FFX rekommenderar jag dig att köpa FFX-2. Annars kan du köpa Drakan: The ancient gates, men jag varnar dig, Det blir riktigt myskoläbbigt i slutet. Tycker jag iallafall. Om inget av spelen passar, köp då Baldurs gate: dark alliance. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Köp Sonic heroes! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 Köp Dogs Life! Det är roligt man kan bajja på gatorna på ta det i munnen och slänga det och bada! Man är en hund som heter Jake! Och Jake är rolig! KÖP DOGS LIFE!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg