Ceto Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 Hej alla sammans jag behöver hjälp med min hemsida: 1.Vart finns det gratis domän som fungerar 100% 2.när jag öppnar första sidan så är den ok men om jag öppnar andra sidan då kommer det inte samma bild som framsidan menar (indexen) <-- då gjorde jag en egen men så vill jag ej ha 3.Jag använder Dreamweaver 8 och Framsidan har Användar namn och lösenord o logga in men man kan inte logga in nät man typ skriver nåt och sen trycker logga in så går den till indexen hur gör jag så man kan registrera sig på sidan (Gratis) 4.Behöver ett forum template som passar mig asså vill gärna veta sidor som man kan ladda ner gratis template det ska vara (forum) template -------------------------------------------------------- Skulle vara jätte tacksam Tack i förhand :D mvh Ceto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
migmax Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 Jag vet ej men om du bor nära Torp och kollar på Elgiganten så finns det en sak somheter "Website maker". Men det kostar väldigt mycket men jätte bra. Men om du vill testa ock söka på Internet så kolla på www.BlueVoda.com dem kan funka ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 29 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 Äh jag var inne på bluevoda det va bluff dom bara pratar på man måste bli medlem o allt.....Men om du kan nån annan sida kan du gärna säga den till mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobstr Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 www.webb.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 hosta den kan du göra lite vart som heslt, för inloggsfunktion behöver du lära dig php eller asp, möjligtvis att du kan köra otroligt osäkert via javascript ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 7 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 ok var kan man lära sig php da? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 http://www.phpportalen.net har en del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 8 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 Och jag skulle vilja fråga vart jag kan reklamera min hemsida altså mitt forum av phpbb jag vet inte vart jag kan reklamera man får ej göra det här på fuska jag vill att det kommer fler medlemmar in till mitt forum så kan ni vara snälla och säga vart man kan reklamera om sitt forum (ifall det går :D) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 reklamera= lämna tillbaka be dina vänner joina, och be dem få fler att joina, men forum måste ju erbjuda något spec. annars blir det ju kortlivat... så har du ingen ordentlig hemsida så lär forumet bli torrt också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.