Hoppa till innehåll

Hemsida Hjälp


Ceto
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej alla sammans jag behöver hjälp med min hemsida:

 

1.Vart finns det gratis domän som fungerar 100%

2.när jag öppnar första sidan så är den ok men om jag öppnar andra sidan då kommer det inte samma bild som framsidan menar (indexen) <-- då gjorde jag en egen men så vill jag ej ha

3.Jag använder Dreamweaver 8 och Framsidan har Användar namn och lösenord o logga in men man kan inte logga in nät man typ skriver nåt och sen trycker logga in så går den till indexen hur gör jag så man kan registrera sig på sidan (Gratis)

4.Behöver ett forum template som passar mig asså vill gärna veta sidor som man kan ladda ner gratis template det ska vara (forum) template

--------------------------------------------------------

 

Skulle vara jätte tacksam

 

Tack i förhand :D mvh Ceto

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vet ej men om du bor nära Torp och kollar på Elgiganten så finns det en sak somheter "Website maker".

Men det kostar väldigt mycket men jätte bra. Men om du vill testa ock söka på Internet så kolla på www.BlueVoda.com dem kan funka ibland.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Och jag skulle vilja fråga vart jag kan reklamera min hemsida altså mitt forum av phpbb jag vet inte vart jag kan reklamera man får ej göra det här på fuska jag vill att det kommer fler medlemmar in till mitt forum så kan ni vara snälla och säga vart man kan reklamera om sitt forum (ifall det går :D)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

reklamera= lämna tillbaka

 

be dina vänner joina, och be dem få fler att joina, men forum måste ju erbjuda något spec. annars blir det ju kortlivat... så har du ingen ordentlig hemsida så lär forumet bli torrt också

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...