Hoppa till innehåll

Runescape 13+ År Spel


Rekommendera inlägg

  • Svar 86
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag blir ledsen nu..

 

Det finns ingen ålders gräns på runescape.

Dom bara rekommenderar att vara 13+ för att förstå spelet.

 

Vi kan göra ett test.

Alla ni som är under 13 år, berätta vad dessa regler innebär.

Advert Blocking.

Misuse of Official Forums.

Advertising/Website.

Misuse of Customer Support.

Jagex Staff Impersonation.

 

Och jag menar ni som har skrivit i denna tråd, ni som är p10,11,12 och spelar Runescape, berätta vad dessa regler innebär och utan att ha frågat era föräldrar.

 

 

Det står ju vad dom reglerna betyder på runescape's hemsida så det är ju bara att läsa där :P

 

 

Advert blocking:

 

Du får inte medvetet blockera eller dölja de annonser som visas ovanför den fria versionen av vårt spel.

 

Misuse of Official Forums:

 

Du skall inte missbruka vårt officiella forum.

 

Advertising/Website:

 

Man får inte aktivt annonsera i något av våra spel eller forum.

 

Misuse of Customer Support:

 

Man får inte missbruka Jagex kundsupport. Detta innefattar att hota eller rapportera en oskyldig person.

 

Jagex Staff Impersonation:

 

Man får inte låtsas vara JaGex.

 

vart fick du kopian

 

va? Vilken kopia? :huh:

 

Det var ju bara att läsa och översätta reglerna <_<

Redigerat av Zeq0
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

OMG!!!!

Zego0, efter att ha läst alla din inlägg, så har du under "din" översättning använt ord, mening som du alldrig gjort förr.

Det där kom inte från din hjärna. Ps. Bra försök också, synd bara att det finns svenska sidor om runescape där reglerna är översatta.

 

Och en sak till, du skriver jämt "ska", vid översättningen skrev du skall :lol:

 

Nice try mate.

Redigerat av Kinaputt
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

OMG!!!!

Zego0, efter att ha läst alla din inlägg, så har du under "din" översättning använt ord, mening som du alldrig gjort förr.

Det där kom inte från din hjärna. Ps. Bra försök också, synd bara att det finns svenska sidor om runescape där reglerna är översatta.

 

Och en sak till, du skriver jämt "ska", vid översättningen skrev du skall :lol:

 

Nice try mate.

Men -.- Ni kan ju inte äns stava Zeq0 ni skriver ju Zego :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

OMG!!!!

Zego0, efter att ha läst alla din inlägg, så har du under "din" översättning använt ord, mening som du alldrig gjort förr.

Det där kom inte från din hjärna. Ps. Bra försök också, synd bara att det finns svenska sidor om runescape där reglerna är översatta.

 

Och en sak till, du skriver jämt "ska", vid översättningen skrev du skall :lol:

 

Nice try mate.

Men -.- Ni kan ju inte äns stava Zeq0 ni skriver ju Zego :P

 

skaffa liv p11.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

OMG!!!!

Zego0, efter att ha läst alla din inlägg, så har du under "din" översättning använt ord, mening som du alldrig gjort förr.

Det där kom inte från din hjärna. Ps. Bra försök också, synd bara att det finns svenska sidor om runescape där reglerna är översatta.

 

Och en sak till, du skriver jämt "ska", vid översättningen skrev du skall :lol:

 

Nice try mate.

 

Men -.- Ni kan ju inte äns stava Zeq0 ni skriver ju Zego :P

 

skaffa liv p11.

 

Jag har redan ett liv... Men japp verkligen OnTopic tråd blev det ju nu :P

Nej men OnTopic: Jag märkte nu att om man tar födelsedatum och att man är under 13 år så blir man typ Quick Chat Locked eller något sånt så man kan bara använda Quick Chat..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

OMG!!!!

Zego0, efter att ha läst alla din inlägg, så har du under "din" översättning använt ord, mening som du alldrig gjort förr.

Det där kom inte från din hjärna. Ps. Bra försök också, synd bara att det finns svenska sidor om runescape där reglerna är översatta.

 

Och en sak till, du skriver jämt "ska", vid översättningen skrev du skall :lol:

 

Nice try mate.

 

Men -.- Ni kan ju inte äns stava Zeq0 ni skriver ju Zego :P

 

skaffa liv p11.

 

Du är också 11, mithrils. Så säg inget.

 

@OT: När jag lirade RS så fanns det ingen åldersgräns, så det finns antagligen ingen nu heller då majoriteten av RS spelarna är runt 10 bast.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

OMG!!!!

Zego0, efter att ha läst alla din inlägg, så har du under "din" översättning använt ord, mening som du alldrig gjort förr.

Det där kom inte från din hjärna. Ps. Bra försök också, synd bara att det finns svenska sidor om runescape där reglerna är översatta.

 

Och en sak till, du skriver jämt "ska", vid översättningen skrev du skall :lol:

 

Nice try mate.

 

Men -.- Ni kan ju inte äns stava Zeq0 ni skriver ju Zego :P

 

skaffa liv p11.

 

Grr du e p10a så säg inget

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ska dissa så många som möjligt i en post.

 

 

hör alla de senaste posts till runescape? Ne just det! SKÄMS!

 

Med tanke på hans stavning är det knappast troligt.

 

Jag är bara 11. När jag sa till min pappa att jag spelade Runescape så sätte han sig vid datorn och kollade om det kostade nått. När jag registrerade mig fråga dom heller inte om ålder.

kan det vara så att ditt kunskap i engelska är 0%?

 

Kan det vara så att DIN (inte ditt) kunskap i svenska språket är 0%? Man bör inrikta sig på att lära sig svenska innan man försöker sig på engelskan. I alla fall om man bor i Svergie.

 

Då jag inte får skriva mer citat så kommer jag nu skriva citaten inom citationstecken. Innan kommer författarens namn stå, och när han skrev inlägget.

 

Namn: desertpures När: 04/07-2008 12:00:52

"skaffa liv p11."

 

Nu kommer mitt svar.

------------------------------------

Läs och lär.

 

Konsten att argumentera - Förolämpa motståndaren

1. Ska du förolämpa din fiende, så gör det på intelektuellt sätt som skulle påvisa att han är korkad eller har fel. Att påpeka eventuella stavfel är alltid bra eftersom det idiotförklarar motstånadaren. Annars bör du bara använda förolämpningar som är relevanta och som de om läser din text kan relatera till.

2. Du får använda förolämpngar som: Käft, gå och dö, stick eller liknande. Dessa uppmanar din motståndare att göra något, antagligen för att du tycker att de han sagt är åt h*lvete. Men du bör ändå undvika dessa förolämpningar eftersom det bevisar att du inte klarar av att argumentera emot personen.

3. Använd aldrig förolämpningar som: Du är bög, skaffa ett liv, bara för att du har liten k*k eller liknande. Dessa saker har du inget belägg för (skaffa ett liv må vara en uppmaning med du insiunerar att personen i fråga inte har något liv). Du kan alltid anta det, men publiken kommer bara se dig som en idiot.

4. Bli inte vulgär. Att säga ****** din mamma påvisar bara att du är en idiot som inte förstår dig på argumentation. Men inte nog med det, du kan inte ens hitta på en riktig förolämpning. Hot skall du också hålla dig undan för. Det är inte bara straffbart utan visar också att du inte kan vinna denna argumentation med ordets makt. Du har alltså förlorat.

Redigerat av Imiron
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...