Gäst robloxSpelare Skrivet 14 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2008 är det nån som tänker på detta?jag har varit på denna forum 8-9 månader och har för det mesta sett 8-12 åringar bara=0,är det ingen som tänker på reglerna=0? Käft, du är ju 10 år så varför kan vi inte börja med dig ? =D Jag vill inte läga mig i men var lite snälla mot dom som är typ 10 år dom kan bli lessen :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 är det nån som tänker på detta?jag har varit på denna forum 8-9 månader och har för det mesta sett 8-12 åringar bara=0,är det ingen som tänker på reglerna=0? Käft, du är ju 10 år så varför kan vi inte börja med dig ? =D Jag vill inte läga mig i men var lite snälla mot dom som är typ 10 år dom kan bli lessen :( De förstår när de blir äldre. Var precis lika omogen som dem, dock när jag var 8. Jag tycker att det är töntigt att dom har 13 årsgräns vill ha ner den till 11...Vad är det där då? Utan alla 11 åringar kanske jag skulle spela skiten. Väx upp så förstår du. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Det ledsama med Runescape är att inte ens moderatorerna/admins kan stava rätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 18 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 Det ledsama med Runescape är att inte ens moderatorerna/admins kan stava rätt.vad har detta med denna ämnet och göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GnagarN Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 (redigerat) Men asså om du inte visste det så.. 1. Ingen bryr sig om åldersgräns nu för tiden. 2. Så stod det på deras hemsida att man får spela om man är under 13 om man har målsmans tillåtelse, och att man troligtvis inte får spela runescape om man inte får se sagan om ringen vilket dom flesta får. Sen står det ju inte någon regel på att man måste vara 13? Isåfall skulle jag vilja se den.. EDIT: Dessutom stavar man bra och är bra på engelska så är det ingen som märker något, tex. en trodar 11 de jag var 17 fast jag var 11 :P Redigerat 17 Juni 2008 av Zeq0Zeq0 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Just f*cking do it? Bara gör dig medlem och spela.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 17 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Men asså om du inte visste det så.. 1. Ingen bryr sig om åldersgräns nu för tiden. 2. Så stod det på deras hemsida att man får spela om man är under 13 om man har målsmans tillåtelse, och att man troligtvis inte får spela runescape om man inte får se sagan om ringen vilket dom flesta får. Sen står det ju inte någon regel på att man måste vara 13? Isåfall skulle jag vilja se den.. EDIT: Dessutom stavar man bra och är bra på engelska så är det ingen som märker något, tex. en trodar 11 de jag var 17 fast jag var 11 :P som du snackar nu ser du ut som 9. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GnagarN Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 Men asså om du inte visste det så.. 1. Ingen bryr sig om åldersgräns nu för tiden. 2. Så stod det på deras hemsida att man får spela om man är under 13 om man har målsmans tillåtelse, och att man troligtvis inte får spela runescape om man inte får se sagan om ringen vilket dom flesta får. Sen står det ju inte någon regel på att man måste vara 13? Isåfall skulle jag vilja se den.. EDIT: Dessutom stavar man bra och är bra på engelska så är det ingen som märker något, tex. en trodar 11 de jag var 17 fast jag var 11 :P som du snackar nu ser du ut som 9. Tack detsamma ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 19 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Men asså om du inte visste det så.. 1. Ingen bryr sig om åldersgräns nu för tiden. 2. Så stod det på deras hemsida att man får spela om man är under 13 om man har målsmans tillåtelse, och att man troligtvis inte får spela runescape om man inte får se sagan om ringen vilket dom flesta får. Sen står det ju inte någon regel på att man måste vara 13? Isåfall skulle jag vilja se den.. EDIT: Dessutom stavar man bra och är bra på engelska så är det ingen som märker något, tex. en trodar 11 de jag var 17 fast jag var 11 :P som du snackar nu ser du ut som 9. Tack detsamma ;) p97 försöker vara cool! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GnagarN Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 (redigerat) Men asså om du inte visste det så.. 1. Ingen bryr sig om åldersgräns nu för tiden. 2. Så stod det på deras hemsida att man får spela om man är under 13 om man har målsmans tillåtelse, och att man troligtvis inte får spela runescape om man inte får se sagan om ringen vilket dom flesta får. Sen står det ju inte någon regel på att man måste vara 13? Isåfall skulle jag vilja se den.. EDIT: Dessutom stavar man bra och är bra på engelska så är det ingen som märker något, tex. en trodar 11 de jag var 17 fast jag var 11 :P som du snackar nu ser du ut som 9. Tack detsamma ;) p97 försöker vara cool! Jag är ingen P97 jag är P96 -,- Och hur kan du veta att jag är elva och fyller tolv i november liksom jag skulle kunna vara någon 70 årig pedofil.. -.- Testa gå till GTA forumet hur många under 18 hittar du inte där då? Redigerat 20 Juni 2008 av Zeq0 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 20 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 Men asså om du inte visste det så.. 1. Ingen bryr sig om åldersgräns nu för tiden. 2. Så stod det på deras hemsida att man får spela om man är under 13 om man har målsmans tillåtelse, och att man troligtvis inte får spela runescape om man inte får se sagan om ringen vilket dom flesta får. Sen står det ju inte någon regel på att man måste vara 13? Isåfall skulle jag vilja se den.. EDIT: Dessutom stavar man bra och är bra på engelska så är det ingen som märker något, tex. en trodar 11 de jag var 17 fast jag var 11 :P som du snackar nu ser du ut som 9. Tack detsamma ;) p97 försöker vara cool! Jag är ingen P97 jag är P96 -,- Och hur kan du veta att jag är elva och fyller tolv i november liksom jag skulle kunna vara någon 70 årig pedofil.. -.- Testa gå till GTA forumet hur många under 18 hittar du inte där då? pedofiler på fuska haha:D,roligaste jag har hört men tillbaka till ontopic tack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 Förstår inte meningen av den här tråden? Vad vill du komma fram till? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg