miniman Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 (redigerat) nu hade jag tänkt och börja skapa en serie hemsida där tanken är att folk skickar in serier så att andra kan läsa dem. Men för detta behövs lite folk som kan hjälpa mig. Detta vill jag ha hjälp med: Forum och moderatorer på forumet. sen behöver jag hjälp med andra problem som kan dyka upp. behöver också hjälp med ett namn uppdaterat: jag behöver: Moderatorer på forumet Hjälpare till att läsa igenom serierna som kommer in så att de inte inerhåller olagliga saker. som sen sskickar vidare till mig så läger jag upp dem. om ni är sugna på att vara med så kan ni kontakta mig här eller på min msn [email protected] Redigerat 12 April 2008 av miniman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 Alltså tänkte du progga ett forum från scratch eller göra ett gratis-forum av något slag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 31 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 det hade varit kollt om du hade kunnat fixa ett från scratch men ett gratis går bra men då ska de vara ett bra forum :lol: ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 Mhm, ok. Men är det bara ett forum du ska ha eller ska det vara en portal och så vidare också? För jag skulle nog kunna fixa ett gratis-forum i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 5 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 kan du det vad bra jag kan också men har inte tid med det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 men då måste jag få veta vad forumet ska heta o.s.v. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 söker du moderatorer lr vill du ha hjälp med hur man fixar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 (redigerat) söker du moderatorer lr vill du ha hjälp med hur man fixar det? Inte så svårt att fixa moddar. Det är en bland dom enklaste sakerna man kan göra... Redigerat 7 April 2008 av Firecracker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 12 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 April 2008 jag kan fixa allt själv men jag har inte tid med det så dels hjälp och så skulle jag kunna se ifall jag kunde få några moderatorer till forumet och hemsidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xavio Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Jag har tecknat sedan jag var 8 år, kan jag få vara moderator? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 (redigerat) EDIT Redigerat 29 April 2008 av Contox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 Du behöver oss som kan: 1. Göra sidan 2. Komma på ett namn till sidan 3. Ta hand om sidan Kanske lite underlig fråga och sådär men asså: Vad f*n Behöver Vi Dig För Då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.