ELF Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 (redigerat) Jag undrar om någon vet varför det finns 16-bit program i Windows 64-bit (x64)? I Windows-mappen finns det en fil som heter Twunk_16.exe. Den finns även i Windows 32-bit (x86). Där gör den nytta. Men inte i XP 64-bit, då 16-bit program inte är kompatibla med 64-bit Windows operativ. Försöker man köra den så blir det som på bilden nedanför. Redigerat 31 Mars 2008 av TheDarkElf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 De på Microsoft orkade väl inte ta bort de filerna. :P Vad gör Twunk_16.exe, föressten? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 Och hur f*n kom den dit :o .Microsoft blir bara slarvigare och slarvigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelo Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 Det händer inget för mig när jag dubbel klickar på den :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 1 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 Det händer inget för mig när jag dubbel klickar på den :huh: Om jag dubbelklickar på twunk_32.exe så händer inget. Det beror på att det inte direkt är något körbart program. Jag tror att twunk är till för skrivare, scanners, etc. Googla på twunk_16.exe och twunk_32.exe... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TecWizard Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 (redigerat) Vilka slarvisar... Undra hur många andra filer de inte orkar tabort som bara tar upp plats? Redigerat 1 April 2008 av SilverKnight Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.