Rambo63 Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 Skriv från... och till... Kanske ska flytta Vattmyra till vittra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 Varför ska du flytta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 Ja, om två år.. Då jag går ut nian. ;-p Fryxellska till <okänd> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 Nästa år. från bosvedje skolan till haga skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 3 April 2008 Rapport Dela Skrivet 3 April 2008 Jag ska byta skola efter sommarlovet, fast den är bredvid min nuvarande skola, och jag har en del lektioner där ändå redan nu... xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 3 April 2008 Rapport Dela Skrivet 3 April 2008 Har gjort det :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 3 April 2008 Rapport Dela Skrivet 3 April 2008 Varför ska du byta skola, förresten? ( Riktat till skaparen av tråden. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 4 April 2008 Rapport Dela Skrivet 4 April 2008 (redigerat) Jag vet inte om jag ska byta till sunnerbyskolan(tror den heter så)eftersom jag ska flytta till sorunda <_< så det är en halvtimma kommunalt till min nuvarnade skola och 5 min gång till sunnerbyskolan. Svandammsskolan ----> Sunnerbyskolan Redigerat 4 April 2008 av Ouimette Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 4 April 2008 Rapport Dela Skrivet 4 April 2008 Nästa år. från bosvedje skolan till haga skolan. Haga är ju fett dryg, välj typ Bocksten istället. På haga är det typ bara fjortisar som står o röker huvvet av sej och en massa emos. Värsta "slum-kvarteret" där typ :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 4 April 2008 Rapport Dela Skrivet 4 April 2008 efter sommarn till engelska skolan :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chany Skrivet 19 April 2008 Rapport Dela Skrivet 19 April 2008 Ska kanske byta efter sommarlovet. VILL dock byta eftersom min nuvarande skola SUGER <_< Har lust att vägra gå dit resten av terminen, men då får jag inte se Kiss i maj :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 19 April 2008 Rapport Dela Skrivet 19 April 2008 Bytte till en skola när jag gick ut 6an eftersom dom tog bort högstadiet där, sen bytte jag till min nuvarande och går ju snart ut 9an så då blir det väl ett "byte" igen XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.