Skater93 Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 Tja! Undrar bara om ni vet nån AddOn som räknar killsen i BG i nån fin liten dragbar ruta. Länka gärna till där man laddar ned den. Thx! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 Kan du inte bara trycka på BG-infot och kolla det? (det som ploppar upp när BGn är slut) Om man har ett G15 tangentbord (som jag har) så kan man välja att vissa hur många Killing Blows man har i ett BG på tangentbordets display Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skater93 Skrivet 1 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 men jag orkar inte trycka upp det där fönstret hela tiden. men det måste ju finnas nån sån här addon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 Det är ju helt möjligt att göra ett sånt addon men jag vet inte om nån har gjort det än^^ skulle också vilja ha ett sånt, men jag har ju mitt tangentbord.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kirk Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 jag har med g15 det funkar som en "add0n" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 Tror inte att nån skulle göra en sån addon för att den är onödig, klicka bara på dendär knappen så ser du hur många kills du har. Eller så kör du bara tills BG tar slut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 Jag förstår inte vitsen med att hålla koll på hur många kills du har under matchen. Liksom man ser ju det på slutet ändå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 Du kunde ju ha sökt på curse -.- http://search.curse.com/?q=killing+blow+an...mp;x=21&y=9 - sökresultat http://www.curse.com/downloads/details/3177/ - använder jag, Headshot effect och en text i din chat när du dödar någon (killing blow); Killing Blows: X Deaths: Y. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 3 April 2008 Rapport Dela Skrivet 3 April 2008 Shift + Space, så får du upp den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg