WASD Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 http://www.wow-europe.com/en/moltencore/ Kolla in trailern, verkar bli ett riktigt bra spel :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 http://www.wow-europe.com/en/moltencore/ Kolla in trailern, verkar bli ett riktigt bra spel :D Detta är jag riktigt säker på att det är ett aprill skämt. Roligt var det iallafall :P jag fattade igneting föränns jag kom till vilka format det skulle komma till. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 april april xD oddy skriv inte med den där effekten, blir bara jobbigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 Japp, ett annat april skämt av Blizz. Du har gått på det 2 gngr nu! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 jag gick inte på det eftersom det var en kille på ett wow-forum som skrev "kolla in dessa april skämt av blizzard *länk*", men även om jag skulle sett det via lanchern så skulle jag nog bli lite misstänksam^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 du är helt dum i huvudet om du går på de här, gu vad jag hatar första april, alla bara töntar sig, tur att fuska inte gör de iår Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 du är helt dum i huvudet om du går på de här, gu vad jag hatar första april, alla bara töntar sig, tur att fuska inte gör de iår Jag hade gått på det där med konsollspelet om jag inte sett att det stod till atari t200 typ x'D var påväg att missa trailern med också. MEn det md bard fattade jag direkt när jag läste om den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skitvatten Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 hade vart coolt om dom gjorde det på riktigt till atari xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 Japp, och boss screenshotsen ( Inte Concept Arten ) var ju fasen gjorda i paint :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 Ohhhh! det är ljud med i spelet!!!!! :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst stamper Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 Kul o vara skinner på det spelet :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 Haha, den va riktigt bra. Men man fattade direkt att det va ett skämt. "lush 2D enviornments" "to 8 unique directions" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg