Gäst MacGyver Skrivet 20 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2009 (redigerat) Våran franska lärare. Han är en jävel.Skulle ju vara kul att veta vilket ämne denna fransman undervisar i också. EDIT: Kan lika gärna vara en fransyska. :o Redigerat 20 Juli 2009 av MacGyver Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 21 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2009 om det hade varit en fransyska så borde han skrivit lärarinna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst MacGyver Skrivet 21 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2009 om det hade varit en fransyska så borde han skrivit lärarinna.Yes, problemet är att de flesta av dagens ungar bara använder sig av "lärare". :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 21 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2009 Ett annat problem är alla barn som leker viktiga. Om det står "han" så är det en kille. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst MacGyver Skrivet 21 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2009 Ett annat problem är alla barn som leker viktiga. Om det står "han" så är det en kille.Såg inte det :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Riolu Skrivet 21 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2009 Våran franska lärare. Han är en jävel.Skulle ju vara kul att veta vilket ämne denna fransman undervisar i också. EDIT: Kan lika gärna vara en fransyska. :o Han undervisar i franska och idrott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 25 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2009 Min franska lärare är inte elak eller nått sånt, men om man har ett prov och inte kan en fråga så kommer hon och säger första bokstaven och fortsätter så tills hon har sagt hela ordet. Här är ett exempel, svaret är cuisine. Jag: Jag kan inte den här... Hon: Ahh, men det börjar C, c, c, c, cui, cui, cuis.... Hon: Vet du nu? Jag: Nej? Hon: Cuisi, cuisi, cuisine. Jag: Ok... :P Sen går hon iväg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 25 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2009 (redigerat) ^ Låter väl inte så dåligt. ^^ Den sämsta läraren jag har haft måste vara min förra musiklärare. Hon kunde inte sjunga så hon mutade oss med godis så att vi inte skulle skvallra för rektorn. Sedan fick vi nån annan musiklärare som var betydligt bättre. Senaste terminen hade vi en matte och no-lärare som inte var min typ. Hon var också min klassföreståndare och så fort det blev för jobbigt så sa hon "Okej, vi får sluta tidigare idag för jag inte orkar med det här längre". Hon började gråta för att hon inte visste åt vilket håll en Dvd-skiva ska vara i en Dvd-spelare. x'D EDIT: Glömde när några i klassen hade snaggat sig. Då gick hon fram till de och sa "Varför har ni snaggat er? Det ser så j**la fult ut!" Redigerat 25 Juli 2009 av GZT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 26 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2009 ^ Låter väl inte så dåligt. ^^ Den sämsta läraren jag har haft måste vara min förra musiklärare. Hon kunde inte sjunga så hon mutade oss med godis så att vi inte skulle skvallra för rektorn. Sedan fick vi nån annan musiklärare som var betydligt bättre. Senaste terminen hade vi en matte och no-lärare som inte var min typ. Hon var också min klassföreståndare och så fort det blev för jobbigt så sa hon "Okej, vi får sluta tidigare idag för jag inte orkar med det här längre". Hon började gråta för att hon inte visste åt vilket håll en Dvd-skiva ska vara i en Dvd-spelare. x'D EDIT: Glömde när några i klassen hade snaggat sig. Då gick hon fram till de och sa "Varför har ni snaggat er? Det ser så j**la fult ut!" Lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 26 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2009 Vår korta, feta, perversa, gamla, dementa och virriga tant till bildlärare. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 27 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2009 Finns det lärare som undervisar i hat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst MacGyver Skrivet 27 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2009 Finns det lärare som undervisar i hat? Japp, de kallas SO-lärare och undervisar i hat mot allt förutom kapitalismen, socialdemokratin, liberalismen och islam. :) Han undervisar i franska och idrott.Coolt, hur länge har han bott i Sverige då? Antar att han har flyttat eftersom att han är en fransman. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.