max95 Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 Min mattelärare lär oss typ inte klokt. fan vad glad man blir om man får en bättre lärare. det handlar faktiskt om framtiden i mitt liv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 Alla lärare förutom syslöjdsläraren är snela heztar. Syslöjden är ett helvete för läraren är så jävla arg och sne hela tiden, flippar ur för att man tappar en jävla sax. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 (redigerat) Alla lärare förutom syslöjdsläraren är snela heztar. Syslöjden är ett helvete för läraren är så jävla arg och sne hela tiden, flippar ur för att man tappar en jävla sax. Låter som gamla goa Sy-Hitler. Hon var bara för mycket, man fick inte be om hjälp utan man var tvungen att skriva upp sitt namn på tavlan, även om ingen var före. Om man bad om hjälp ansikte mot ansikte blev det en utskällning rätt upp i ansiktet och en utsparkning. Råkade man sy fel slängde hon allt man hade gjort och så fick man börja om från början. Vissa elever jävlades med henne, så tillsut fick hon nog och slutade när vi gick ut femman och vi skulle flytta till en annan skola. "jag hatar alla jävla barn" sa hon på våran sista lektion. =P Redigerat 20 Augusti 2010 av Trinity Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 Alla lärare förutom syslöjdsläraren är snela heztar. Syslöjden är ett helvete för läraren är så jävla arg och sne hela tiden, flippar ur för att man tappar en jävla sax. Låter som gamla goa Sy-Hitler. Hon var bara för mycket, man fick inte be om hjälp utan man var tvungen att skriva upp sitt namn på tavlan, även om ingen var före. Om man bad om hjälp ansikte mot ansikte blev det en utskällning rätt upp i ansiktet och en utsparkning. Råkade man sy fel slängde hon allt man hade gjort och så fick man börja om från början. Vissa elever jävlades med henne, så tillsut fick hon nog och slutade när vi gick ut femman och vi skulle flytta till en annan skola. "jag hatar alla jävla barn" sa hon på våran sista lektion. =P Vi hade en trä-Hitler fast han var jävligt awesome B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Min kemilärare. Han var som en robot. =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Remington Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 (redigerat) ehh alla är ju så sämst(lärarna) Redigerat 23 Augusti 2010 av Remington Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 26 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2010 i 1an på gymnasiet hade jag en riktig häxa i Matte A, trodde aldrig jag skulle komma igenom B och C. En av de mest befriande dagarna i mitt liv då hon berättade att hon fått forskartjänst i typ 5år :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 26 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2010 Jag har ingen hat lärare, men jag har en lärare som man inte förstår när han är seriös eller när han skojar. Ibland är han seriös och skojar samtidigt, fast hans ansikte är skitseriös. *Confused* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 27 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2010 Musik läraren fick damp utbrott, han sa: "NI ÄR INGEN JÄVLA KULTURSKLASS, NI ÄR EN JÄVLA SÄÄR KLASS ERA SÄR BARN!!!" För att vi fråga för mycket frågor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 27 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2010 Alla mina lärare nu på LBS är grymma! Så jävla sköna. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teozac Skrivet 1 September 2010 Rapport Dela Skrivet 1 September 2010 Våran SO-lärare är dryg som s*tan. Idag var väl ett av de tusentals gånger jag bett honom fara åt h*lvete. en lärare som en annan klass på vår skola har i no och matte, han heter hassan, namnet säger alltFolk som du lär ruttna i h*lvetet :) /wave Poison?! Åh det var från 2008 :PSaknar poison lite... OnT: Träslöjdsläraren, pratar jävligt långsamt och med hans jävla smålands dialekt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sykeltjuv Skrivet 1 September 2010 Rapport Dela Skrivet 1 September 2010 min svenska och bild lärare heter moa gertsson, hon får gärna bli mördad av en antilop Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.