Diminished Skrivet 1 September 2010 Rapport Dela Skrivet 1 September 2010 Stackars antilop som får skuldkänslor. :/ Nej men OnT så har jag ingen :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 1 September 2010 Rapport Dela Skrivet 1 September 2010 Fick en ny tyskalärare igår, hon hade en frisyr som Lady gaga, såg ut som hon var 50 år gammal, men var typ 25 och var som en vanlig, jobbig tantlärare. Ser fram emot att träffa henne igen imorgon... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BajenGamer Skrivet 1 September 2010 Rapport Dela Skrivet 1 September 2010 Träslödsläraren VAR sämst men han slutade jobba på min skola 8D yeeah slipper man honnom! XD Men just nu är det ENGELSKA läraren som SUGER! XD Inget fel med engelskan som jag är bäst på, det är bara läraren som suger som sagt ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doglovers Skrivet 12 September 2010 Rapport Dela Skrivet 12 September 2010 (redigerat) SO-läraren Eva-Lena. Om man suddar så är man tvungen att ta en sopkorg och slänga det (suddgrejset) i och inte på golvet, jättesträng och hon ser ut som en häxa. Redigerat 16 September 2010 av Doglovers Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 22 September 2010 Rapport Dela Skrivet 22 September 2010 Min nuvarande matte-lärare, cp-gubbe som luktar skinka och som blir arg på dem som inte förstår matte lika bra som andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fjarten Skrivet 22 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2010 en kille kallade min lärare för bister (han heter rickard bister) och han sa "JAG HETER INTE BISTER, BARA RICKARD,INGET ANNAAAT!!" en annan kallade honom tomatfejs, för att när han blir sur så blir han illröd. rickard fick d-mp. men är man shysst mot honom är han shysst tillbaks. och då blir han en jätterolig lärare.t.ex. han kallade karl XII för "kalle 12". när han inte kommer på ett ord, så får han pingis-bolls-ögon och stirrar tomt framför sig. ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 22 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2010 Den ny svenska och engelska läraren suger också. Hon kan ju inte ens engelska! När hon skulle säga sea så uttalade hon det "sia" och sequence "seckvenss". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 22 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2010 Britta i fysiken, hon är en riktig liten o-fysiker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 23 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2010 Syslöjds-läraren för att hon hjälper alla tjejerna innan hon hjälper killarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 27 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2010 en lärare som en annan klass på vår skola har i no och matte, han heter hassan, namnet säger allthahaha ONT:Vår träslöjd och spansk lärare Träslöjd läraren får man vänta in en kvart tills man får hjälp av han och när han väl ska hjälpa en så babblar han något snabbt som jag ska göra vilket jag inte fårstör så man får vänta i en kvart till Spansk läraren är läskig och jävligt sträng Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 28 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2010 SO-läraren, jävligt sträng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unknown12 Skrivet 12 November 2010 Rapport Dela Skrivet 12 November 2010 Den ny svenska och engelska läraren suger också. Hon kan ju inte ens engelska! När hon skulle säga sea så uttalade hon det "sia" och sequence "seckvenss". min lärare pratar också sådar, och en av mina klasskamrater pratar ännu mer cp än så, och han är enligt henne den bästa eleven när han inte ens kan säga calcium på engelska. han säger kalfium Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.