Hoppa till innehåll

Eran Hat Lärare

Svampen2

Rekommendera inlägg

• Svar 275
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

• 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...
  • 1 månad senare...

en kille kallade min lärare för bister (han heter rickard bister) och han sa "JAG HETER INTE BISTER, BARA RICKARD,INGET ANNAAAT!!"

en annan kallade honom tomatfejs, för att när han blir sur så blir han illröd. rickard fick d-mp.

men är man shysst mot honom är han shysst tillbaks. och då blir han en jätterolig lärare.t.ex.

han kallade karl XII för "kalle 12".

när han inte kommer på ett ord, så får han pingis-bolls-ögon och stirrar tomt framför sig. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

en lärare som en annan klass på vår skola har i no och matte, han heter hassan, namnet säger allt

hahaha

ONT:Vår träslöjd och spansk lärare

Träslöjd läraren får man vänta in en kvart tills man får hjälp av han och när han väl ska hjälpa en så babblar han något snabbt som jag ska göra vilket jag inte fårstör så man får vänta i en kvart till

Spansk läraren är läskig och jävligt sträng

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

Den ny svenska och engelska läraren suger också. Hon kan ju inte ens engelska! När hon skulle säga sea så uttalade hon det "sia" och sequence "seckvenss".

min lärare pratar också sådar, och en av mina klasskamrater pratar ännu mer cp än så, och han är enligt henne den bästa eleven när han inte ens kan säga calcium på engelska. han säger kalfium

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...