Hoppa till innehåll

Vill Byta Acc Me En Kompis


Rekommendera inlägg

Tjena, min kompis fråga om ja ville byta acc me honom. Jag frågade min morsa om jag fick, men de fick jag inte. Jag sa att man raderar kreditkorts uppgifter å sånt skit, men hon säger att om nån snor pengar från kortet så får man inte ut nåt på försäkringen, om man berättar att man har lagt sina uppgifter på en hemsida å sagt lösenordet till de accet till en annan person. Nån som vet nåt jag kan göra??

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du avbryter din betalning med creditkort så kan dom nog inte få fram koden (men är inte säker). Men varför skulle din kompis tömma ditt bankkonto?

Redigerat av Crys
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst wAcko

Blizzard raderar automatiskt kontonumret ur sin databas när du avbryter betalandet. Chansen att nån skulle kunna få tag i den är minimal, om den ens finns.

Exakt som du sa, bara att det inte finns någon chans. =)

 

PS: byt i smyg, din morsa borde inte ha koll på dina characters :P

Redigerat av wAcko
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Blizzard raderar automatiskt kontonumret ur sin databas när du avbryter betalandet. Chansen att nån skulle kunna få tag i den är minimal, om den ens finns.

Exakt som du sa, bara att det inte finns någon chans. =)

 

PS: byt i smyg, din morsa borde inte ha koll på dina characters :P

 

Går nog inte för hans morsa måste ju skriva in nummret på det acc han just bytte til sig ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst wAcko

Blizzard raderar automatiskt kontonumret ur sin databas när du avbryter betalandet. Chansen att nån skulle kunna få tag i den är minimal, om den ens finns.

Exakt som du sa, bara att det inte finns någon chans. =)

 

PS: byt i smyg, din morsa borde inte ha koll på dina characters :P

 

Går nog inte för hans morsa måste ju skriva in nummret på det acc han just bytte til sig ;)

 

varför det? och hur skulle hon veta att det är ett nytt acc?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Blizzard raderar automatiskt kontonumret ur sin databas när du avbryter betalandet. Chansen att nån skulle kunna få tag i den är minimal, om den ens finns.

Exakt som du sa, bara att det inte finns någon chans. =)

 

PS: byt i smyg, din morsa borde inte ha koll på dina characters :P

Går nog inte för hans morsa måste ju skriva in nummret på det acc han just bytte til sig ;)

 

varför det? och hur skulle hon veta att det är ett nytt acc?

 

Köp gamecard då istället.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...