Soad_token Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 jag tycker det inte är något fel att killar står upp om nån trodde det. men jag menar kan man inte torka efter sig... tenk er om ni bar kunde sitta och varja gång måsste ni torka bort kiss hela tiden det är inte så skönt Eller så får killarna fälla upp sitsen när de pissar stående (istället för att torka menare jag)? :S Aja men som folk redan har sagt, snacka me rektorn. Finns tyvär inte så mkt att göra , det finns alltid idioter. Soad_token Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 Jag menade inte att man har ont? ;pNe jag vet det :P Om man lider så har man väll ont? :P Det också, men lida är väl mest nåt som är jättejobbigt som man inte kan få slut på typ.. Svårt aatt förklara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 Tjejerna ska väl inte få behöva lida pga killarna?Så tjejerna lider när killer går i kill-toaletter, och tjejerna går i tjej-toaletter? Det är ju helt absurt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 Va? jag a inget om kill- och tjejtoaletter. Men för i h*lvete, nu f*n ska vi tjejer pissa ner hela toasitsen så får ni se hur j*vla kul det är >:( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 Va? jag a inget om kill- och tjejtoaletter. Men för i h*lvete, nu f*n ska vi tjejer pissa ner hela toasitsen så får ni se hur j*vla kul det är >:(På er skola eller? :Pvi kan ju ju inte se hur kul det är om ni inte kommer och pissar på våra skolor och det tror jag inte ni kan göra.. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 Jag kan kontrollera alla kvinnor & tjejer i världen :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 haha, försök bara :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.