reffo Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 Super Mario World SNES xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 Super Mario World SNES xDsamma här Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NintendoGuy Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 Zelda a link to the past! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 9 September 2008 Rapport Dela Skrivet 9 September 2008 Jag måste säga att spelet Secret of mana är det roligaste jag lirat någonsin. Spelupplevelsen är även underbar om man sitter med en eller två polare då det går att köra 1-3 spelare :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 15 September 2008 Rapport Dela Skrivet 15 September 2008 Men wtf, ingen som sagt Chrono Trigger? Det, Earthbound, Super Metroid, Super Mario World, Final Fantasy VI, Secret of Mana och en hel drös till går liksom inte att ordna efter rang. De är för bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 17 September 2008 Rapport Dela Skrivet 17 September 2008 Svårt att säga. Men jag gillar Mario 3, earthbound och Chrono trigger mest tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 (redigerat) Första super mario bros eller bubble bobble när man spelar två. Redigerat 20 September 2008 av Duali Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 Kid Icaros Super Mario World Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 6 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2008 Kid Icaros Super Mario World *Icarus* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legenden Skrivet 7 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2008 Måste vara: Super Mario Bros - NES Duck Tales - NES Super Smash Bros Melee - GC Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 8 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2008 Super Mario Bros. 3 Älskar det. Har spelat det i över 10 år och har ännu inte tröttnat! Ett fantastiskt spel :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legenden Skrivet 9 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2008 Super Mario Bros. 3 Älskar det. Har spelat det i över 10 år och har ännu inte tröttnat! Ett fantastiskt spel :) Det är sant, har det också men tog inte upp det för att det är trasigt :( Undrar varför <_< Har du det till NES eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg