Fruktnystan Skrivet 28 April 2010 Rapport Dela Skrivet 28 April 2010 AAAAAAAAAAAAAAAAAAALUYFOIUGLIYGKUYVUKYDV VAD FAN SA DU Super Metroid är ju cp-bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 28 April 2010 Rapport Dela Skrivet 28 April 2010 (redigerat) Ok, det är säkert bra. Men jag pallade inte, man sprang ju bara runt själv på massor av rymdskepp. :( Och så fastnade jag på en boss, sen spelade jag lite Super Mario World. B) Redigerat 28 April 2010 av Cakeguy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 29 April 2010 Rapport Dela Skrivet 29 April 2010 Ok, det är säkert bra. Men jag pallade inte, man sprang ju bara runt själv på massor av rymdskepp. :(Det är ju bara i introgrejen som man är på ett rymdskepp :wacko: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 30 April 2010 Rapport Dela Skrivet 30 April 2010 Jaja, men jag har dåligt tålamod ibland. Kan ge det lite tid en annan gång. höhö Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 30 April 2010 Rapport Dela Skrivet 30 April 2010 super mario bros är ju roligast på nes, på sens så är crono trigger min favorit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jigsaw Skrivet 1 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2010 Mario spelen, Earthbound, Megaman och Bubble bobble... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 1 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2010 Bucky O'Hare är min favorit till NES. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 7 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2010 (redigerat) Till NES är det förmodligen Super Mario Bros. och Contra (Probotector i Europa). Redigerat 7 Maj 2010 av baz14 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 25 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 Mario spelen, Earthbound, Megaman och Bubble bobble... Sen är det väl nått Mario spel, kanske Megaman också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 26 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2010 Supermario, Kid icaros :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tonfisksallad Skrivet 27 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2010 Super Mario World, Donkey Kond, Super Mario Racing Alla till Super Nintendo. De spelen spelade jag från att jag var 3 till 8 eller 10 :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 2 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2010 Earthbound och mario-spelen :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg