Mezox Skrivet 4 April 2008 Rapport Dela Skrivet 4 April 2008 Varför funkar inte flashfilmen i min press. Jag använder webng.com för att ladda upp filen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 4 April 2008 Rapport Dela Skrivet 4 April 2008 Har du köpt flashfilen i affären? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 4 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2008 (redigerat) Ja, det har jag. Förresten så verkar det som om vissa kan se den, men jag kan inte. =/ EDIT: INGEN KAN SE DEN SOM DEN SKA VARA Redigerat 6 April 2008 av Mezox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 jag kan inte heller se den :/ man kanske måste ha flashplayer lr vad det heter för att se den(jag har ej det kanske df inte jag kan se den) kanske samma grej för dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 5 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 Nu ser man den men det går inte alls bra. Man kan inte se texten eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 (redigerat) jag såg text "enter" sen en flagga men sen såg jag inge mer :/ mysko Redigerat 5 April 2008 av krille97 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 5 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 Så här ska det se ut: http://mezox.webng.com/flashmovies/minpress2.swf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 vad cool! hur gör man flash filmer å sen som du gjorde? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 5 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 Kan inte någon hjälpa mig?? För vissa har ju fungerande flashfilmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 tror man ritar dom typ lr nåt (har ej flash) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 6 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 Jo, jag vet <_< Jag har gjort filmen men den visas inte normalt i min press. Hur ska jag få den att visas normalt? det är allt jag vill veta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 vissa kan se vissa kan ej se, kan bero på att vi har för gamal data(tror ej det) lr att vi måste intallera nåt program för att det ska gå. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.