Median Skrivet 4 April 2008 Rapport Dela Skrivet 4 April 2008 Hej, Nu är det så att nån vid namn ADM|N har snott Admins namn.. nånting.. Han har kopierat allt! Samma signatur, ava etc. Och det borde väl vara mot reglerna? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 4 April 2008 Rapport Dela Skrivet 4 April 2008 (redigerat) länk till han`? ja, man får inte göra så. hittade.. http://www.fuska.se/forum/index.php?showuser=76100 ja, fejkad. Redigerat 4 April 2008 av InTech Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 4 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2008 Han verkar ha bytt namn nu också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 4 April 2008 Rapport Dela Skrivet 4 April 2008 lolHead... vilken kille! Han lär vi inte ser mer av. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 4 April 2008 Rapport Dela Skrivet 4 April 2008 lolHead... vilken kille! Han lär vi inte ser mer av.Var det du som hittade på namnet lolHead? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 lolHead... vilken kille! Han lär vi inte ser mer av.Alla gillar rebeller x] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 lolhead/adm|n fejkad är avstängd nu..lite konstigt att man kopierar allt :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 Precis, vad tjänar man på det? Precis som nån har kopierat LilleSkutt0 fast han/hon har bara bytt ut 0:an med ett O. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 Precis, vad tjänar man på det? Precis som nån har kopierat LilleSkutt0 fast han/hon har bara bytt ut 0:an med ett O.Precis, jag som trodde att det var LilleSkutt0s andra användare! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 jag trode det med faktiskt:S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LilleSkutt0 Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 Alla tror ju det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 ''Mitt innehåll Tjenare Jag som är admin på denna sidan. Har ni några frågor så kan ni ställa dem via pm. Ställ inga spelrelaterade frågor dock. För er som vill bli vänner så accepterar jag inga fler. Förutom möjligtvis folk jag känner i verkligheten och moderatorer. '' rofl???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg