Hoppa till innehåll

Vilken Hemsida?


Gäst Simpiz
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst Simpiz

Jag har två hemsidor. Den ena är ute på internet och nås

här Den hemsidan är som ett community, man kan bli medlem, skriva i forum, chatta med mera. Den andra hemsidan som inte är ute på internet ska bli en site där man kan se på filmklipp, kolla på roliga bilder och spela spel. Där finns det ingen medlemsfunktion. Frågan lyder så här: Vilken av hemsidorna ska jag satsa på och vilken ska jag lägga ner? Det går inte och avgöra för mig, båda tycker jag är bra men det första har jag inte gjort själv jag har fått hjälp av Jinity.se. Den andra har jag gjort själv så den andra kan jag vara nöjdast med. men vad tycker ni?

post-72508-1207927762_thumb.png

Redigerat av Simpiz
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Simpiz

Jag kanske tar min egna men då måste jag fixa ett webbhotell och jag vet inte vilket man ska ta.

Sen suger jag på att göra php saker, jag vet inte ens vad det är...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Keylogger

Jag har två hemsidor. Den ena är ute på internet och nås

här Den hemsidan är som ett community, man kan bli medlem, skriva i forum, chatta med mera. Den andra hemsidan som inte är ute på internet ska bli en site där man kan se på filmklipp, kolla på roliga bilder och spela spel. Där finns det ingen medlemsfunktion. Frågan lyder så här: Vilken av hemsidorna ska jag satsa på och vilken ska jag lägga ner? Det går inte och avgöra för mig, båda tycker jag är bra men det första har jag inte gjort själv jag har fått hjälp av Jinity.se. Den andra har jag gjort själv så den andra kan jag vara nöjdast med. men vad tycker ni?

 

 

Vad hare här med Feedback att göra? Du har ju inte gjort det själv.

läsa lite nogrannare kanske?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...