Vendetta Skrivet 12 April 2008 Rapport Dela Skrivet 12 April 2008 Det är inget release datum ännu... I sommar eller nått.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 18 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2008 Om nån annan har det så vill jag spela. >:3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 18 April 2008 Rapport Dela Skrivet 18 April 2008 Vi kan lira, men jag har aldrig spelat det online innan ^^ PMa mig din msn så snackar vi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 Jag är Avundsjuk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 (redigerat) Har ni chippat wii? Redigerat 26 April 2008 av Bplay Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 Dom har freeloader Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 Ne chippat wii :< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 Men om man köper från den play-asian sidan, fungerar det då med freeloader? ska man köpa den amerikanska versionen eller en annan? har sett de har varianter. men vågar inte prova :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 26 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 Men om man köper från den play-asian sidan, fungerar det då med freeloader? ska man köpa den amerikanska versionen eller en annan? har sett de har varianter. men vågar inte prova :PMan köper en europeisk freeloader, och ett Japanskt eller Amerikanst Brawl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XD1 Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 Min kompis har det , men han vägrar låna ut det >___< Jag har väl det om några dagar hoppas jag hur fick han tag på det ? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xavio Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 Jag ska be en kompis att chippa Wiiet och min kusin att bränna ner Brawl. När är jag inte säker, men snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 10 November 2008 Rapport Dela Skrivet 10 November 2008 Jag har brawl fast i h*lvete och f*n att jag lånar ut det :pinch: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.