htf456345 Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 Någon som vet om det kommer en dead rising 2 snart? spelade 1an idag och såg att det var från 2006 så tänkte om det kommer en 2a så köper jag den istället! :) //MustanGTR Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zakakiro Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 inte vad jag har hört ialla fall :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PotatoHead Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 Hörde att det skulle komma ett DeadRising 2 förut men det blev stämt för att vara en kopia på dawn of the dead eller nåt sånt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 Hörde att det skulle komma ett DeadRising 2 förut men det blev stämt för att vara en kopia på dawn of the dead eller nåt sånt..tråkigt. de borde istället ha kallat det nått med residemt evil så skulle det nog ha klarat sig :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GameLevel Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 Tar nog länge innan den kommer. men jag ska köpa den "helt klart"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 6 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 Tar nog länge innan den kommer. men jag ska köpa den "helt klart"... okay, Jag hade aldrig hört talas om spelet.. tog hem det från market och började spela, Det var helt underbart. hehe så tänkte om jag ska köpa 1an eller vänta..hur länge då? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 9 April 2008 Rapport Dela Skrivet 9 April 2008 http://www.gamereactor.se/nyheter/10226/Kl...+Dead+Rising+2/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ggdover Skrivet 12 April 2008 Rapport Dela Skrivet 12 April 2008 det kommer väl ett liknande valve spel snart: "left for death" eller nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 12 April 2008 Rapport Dela Skrivet 12 April 2008 Ja, men L4D är online.. Typ som CS. Ja, men L4D är online.. Typ som CS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 13 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 April 2008 Ballt. måste jag checka! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 17 April 2008 Rapport Dela Skrivet 17 April 2008 jag har spelat ettan det äger så en tvåa måste väl komma ut ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.