Petrogasm Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Ojojoj ... min mamma e snällis xD spelar hur länge jag vill , drar till polare, festar spelar fotboll och super :) prima Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Deni3ru Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Ojojoj ... min mamma e snällis xD spelar hur länge jag vill , drar till polare, festar spelar fotboll och super :) prima Jo, men nu är ju inte du 10-11 år gammal som Krille97/FOB är skulle jag tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 (redigerat) Ojojoj ... min mamma e snällis xD spelar hur länge jag vill , drar till polare, festar spelar fotboll och super :) prima Din mamma är inte en snällis, utan en idiot som låter dig göra det där. Redigerat 24 Juni 2008 av Garone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Azzeus Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 (redigerat) Det är du som väljer vad du ska göra? Hon kan precis inte tvinga dig.. kör en deal eller något att du ska åka till simhallen en gång i veckan och simma några varv i bassängen.. Kom överens så blir allt lyckat ^^ Hon kanske tjatar mer när du nu börjar bli äldre? Ta det som en komplimang att hon tjatar :P Hans morsa bestämmer över honom tills han fyller 18 och blir myndig. Ja, men hon har ingen rätt att tvinga honom till fysisk aktivitet. Ni pratar mycket om moral och det som är lagligt (syftar på det där med tvungen fysisk aktivitet) det stämmer väl såklart. Men ingen verkar gå in på varför hennes/hans mamma ville att hon skulle simma, tror ni inte att moderns beteende och problem kan va lite "djupare" om ni förstår, asså typ ett exempel skulle väl kanske vara att modern levde i hopp om att bli profesionell simmare men kunde inte och försöker istället föra över den drömmen till sitt barn? Va tycker ni? jag försöker bara komma på olika anledningar :) Redigerat 24 Juni 2008 av Azzeus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 Okej om du inte vill simma men du kan prata med henne och försöka övertala henne men att få utbrott på din mamma är bara respektlöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ColdIce Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 Okej om du inte vill simma men du kan prata med henne och försöka övertala henne men att få utbrott på din mamma är bara respektlöst. eller hur :D men min mamma är sträng när det gäller tv spel och sånt mm. och det är bra :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 jag kan inte klaga på min morsa eller så fast just nu jorde hon så att min kusin blev sur på mig =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 Ojojoj ... min mamma e snällis xD spelar hur länge jag vill , drar till polare, festar spelar fotboll och super :) prima omg! Yeslifer @ fuska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iamnotsohappy Skrivet 15 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2008 Hoppa i å vägra simma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hector Skrivet 16 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 Om jag var i din situation så skulle jag säga till med skarpen ''Nu räcker det, jag har inte lust att simma och det är inget du kan tvinga mej till'' typ så ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xavio Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 Ojojoj ... min mamma e snällis xD spelar hur länge jag vill , drar till polare, festar spelar fotboll och super :) prima Din mamma låter dig supa? Det låter snarare respektlöst än snällt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 9 September 2008 Rapport Dela Skrivet 9 September 2008 ge henne en rejäl örfil när hon håller på sådär, drogar hon hemligt? drogbettende var där, min rikiga mamma drogar så jag vet lite drogbettende Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.