Khazar Skrivet 7 April 2008 Rapport Skrivet 7 April 2008 (redigerat) varför blir det sådär blått runt alla ikoner? det tar lång tid för datan att starta också, först när jag loggar in är skrivbordet där utan ikoner, sen blir allt blått och sen så blir allt som på bilden, varför blir de såhär? har virus skannat datan men det är iaf inget virus:S ( ps. jag vet att jag har rätt nördiga saker på skrivbordet, men ändå:O ) Redigerat 7 April 2008 av Khazar Citera
Gäst wAcko Skrivet 7 April 2008 Rapport Skrivet 7 April 2008 pokemon............ har du haft något style program som tweakar utseendet på xp? så som StyleXP? ibland uppkommer sådana buggar när du avinstallerar dem. Citera
Khazar Skrivet 7 April 2008 Författare Rapport Skrivet 7 April 2008 nope de tror jag icke, det är inte sådär på alla andra konton på datan, bara mitt konto "johannya" hmm...hur ska man fixa de då? Citera
technique Skrivet 7 April 2008 Rapport Skrivet 7 April 2008 Testa att högerklicka på skrivbordet, välj engenskaper och sedan välj Windows Temat igen. Ta verkställ och OK och se om det har fixat sig. Hoppas du förstår, technique Citera
Khazar Skrivet 7 April 2008 Författare Rapport Skrivet 7 April 2008 (redigerat) nu blev allt blått:O ok jag har ännu en detalj som kan hjälpa, om jag försöker...öhm...markera saker på skrivbordet, du vet typ...ruta in dem:O då går de inte för precis när jag håller ner mus knappen så slutar den där saken att komma fram...jag suger på att förklara, ge mig en min så tar jag en bild okej, nu slutade allt vara blått och nu är det den där sommaräng saken-,- mysko data de här Redigerat 7 April 2008 av Khazar Citera
Cleaned Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Skrivet 8 Maj 2008 För att få bort allt det 'blåa' runt ikonerna går du in på Start>Kontrollpanelen>Mappalternativ>Dubbelklicka för att öppnna (enkelklicka för att markera) Citera
Gäst OvENchIn Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Skrivet 8 Maj 2008 men du kör på en xp, jag körde på en xp och det va blått hela tiden, men nu kör jag på vista Citera
Katt Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Skrivet 9 Maj 2008 Högerklicka på Den här datorn och välj Egenskaper > Avancerat och tryck på Intällningar i rutan Prestanda. Sen kryssar du i Visa skuggor för ikontext på skrivbordet. Citera
Khazar Skrivet 9 Maj 2008 Författare Rapport Skrivet 9 Maj 2008 Högerklicka på Den här datorn och välj Egenskaper > Avancerat och tryck på Intällningar i rutan Prestanda. Sen kryssar du i Visa skuggor för ikontext på skrivbordet.hjälpte inte, ser fortfarande cp ut ( testade allt som alla skrev, inget funkade ) Citera
TiredRacoon Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Skrivet 12 Maj 2008 (redigerat) Jag hade samma problem för inte så länge sen faktiskt ;) Det hela beror på ett virus eller ware som lekt runt lite i ditt register. Prova att först scanna datorn med Adaware och sedan ladda ner en sån där Registry Cleaner eller vad de nu heter. Själv orkade jag inte hålla på så jag bara la över alla mina filer på min backup hårddisk och formaterade om. Redigerat 12 Maj 2008 av MovieMe Citera
ArgSnickare Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Skrivet 12 Maj 2008 Pokemon bilder xD Det var så på min gamla windows 98 men jag kommer inte ihåg hur jag fixade det, testa att google :) Citera
Gäst robloxSpelare Skrivet 14 Maj 2008 Rapport Skrivet 14 Maj 2008 Oj har haft sama problem men du kommer att fiksa det :lol: Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.