eeewwhh Skrivet 9 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2008 Ingen som kan hjälpa mig? =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 9 April 2008 Rapport Dela Skrivet 9 April 2008 jag håller på å tänket på vad det kan vara. hmm.. lite olika grejer det kanske är 1: nåt slagt virus? 2:låtens ljud är så lågt så man inte hör. 2:fel aktig tagg lr bb kod lr vad det heter. fortsätter å *tänker* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 9 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2008 jag håller på å tänket på vad det kan vara. hmm.. lite olika grejer det kanske är 1: nåt slagt virus? 2:låtens ljud är så lågt så man inte hör. 2:fel aktig tagg lr bb kod lr vad det heter. fortsätter å *tänker* 1: då skulle nog mitt virus skydd säga till.2: Nej den funkar på andra ställen och om jag byter låt så blir det lika dant. 3: Då skulle jag ha sett det då jag försökt en massa gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 9 April 2008 Rapport Dela Skrivet 9 April 2008 hmm då vet jag faktiskt inte fråga admin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 9 April 2008 Rapport Dela Skrivet 9 April 2008 Men wtf? Är det inte uppenbart? Skriver du in adresser blir de automatisk URLs, oavsett vilken tag de ligger i, gå till inställningarna och ta bort URL-taggarna runt länken så ska skiten fungera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 9 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2008 Men wtf? Är det inte uppenbart? Skriver du in adresser blir de automatisk URLs, oavsett vilken tag de ligger i, gå till inställningarna och ta bort URL-taggarna runt länken så ska skiten fungera.När jag går till ändra min presentation så står det inte nå URL.. Men jag testade ändra med Internet explorer och då funkade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 13 April 2008 Rapport Dela Skrivet 13 April 2008 När jag ska ha ljud i presentationen så skriver jag in [.ljud=0]länken till ljudet[/ljud.] fast utan . men sen när jag kommer in i presentationen så ser det bara ut så här utan ljud och med nån konstig test under.. så jag undrar är det nåt jag gör fel eller? Jag brukar höra den låten på din press .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 13 April 2008 Rapport Dela Skrivet 13 April 2008 man måste installera nåt tillägg typ quciktime eller vad det är Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 14 April 2008 Rapport Dela Skrivet 14 April 2008 Med IE fungerar det automatiskt, med FF måste realplayer lr som Logger sa - quicktime installeras för det ska höras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 14 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 April 2008 Det har jag också När jag ska ha ljud i presentationen så skriver jag in [.ljud=0]länken till ljudet[/ljud.] fast utan . men sen när jag kommer in i presentationen så ser det bara ut så här utan ljud och med nån konstig test under.. så jag undrar är det nåt jag gör fel eller? Jag brukar höra den låten på din press .. Jo men läs inlägget över... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 14 April 2008 Rapport Dela Skrivet 14 April 2008 Vad står det i texten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 16 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 April 2008 Vad står det i texten?Vadå? Mitt övre inlägg eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.