nickname Skrivet 12 April 2008 Rapport Dela Skrivet 12 April 2008 hej min kompis blev addad av en polis på msn och han sa vi har fått in en anmälning om att du försöker såkallat "scamma" privat personers "world of warcraft account". Han är ganska rädd men han har aldrig scamma någon det är bara hans acc som har blivit scammat vad ska han göra? Och han heter [email protected] på msn Svara snabbt!! Och nu skrev han om hans moppe var trimmad och det är det! hjälp han! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 12 April 2008 Rapport Dela Skrivet 12 April 2008 Han kan väl säga som det är att det är hans acc som blivit scammat och att han inte scammat nån :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 12 April 2008 Rapport Dela Skrivet 12 April 2008 kompisen ska säga att han inte har gjort ett skit. och göm mopedh*lvetet hos en kompis. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nickname Skrivet 12 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 April 2008 Nej han är inte en scammer.. vas polisen vet typ allt ju frågar om han moppe är trimmad och sånt!:/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 12 April 2008 Rapport Dela Skrivet 12 April 2008 Sen när började poliser kontakta folk via MSN..? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nickname Skrivet 12 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 April 2008 vet ej. men han är en redig polis. skit samma nu allt är löst;D Det var en gj*vla dumhuvud som bara gjorde en anmälan för skojjs skull !! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 12 April 2008 Rapport Dela Skrivet 12 April 2008 En polis som addar en på MSN för att nån har anmällt honom för att hacka WoW accs och att ha en trimmad moppe låter lite skumt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 12 April 2008 Rapport Dela Skrivet 12 April 2008 Polisen kommer aldrig adda nån på msn -.- och de kommer RINGA och inte maila Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 12 April 2008 Rapport Dela Skrivet 12 April 2008 Poliser använder aldrig msn, och jag kan lika gärna göra en msn som är [email protected] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skater93 Skrivet 13 April 2008 Rapport Dela Skrivet 13 April 2008 asså fattar du inte att det säkert är hans polare som driver med han Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Masken Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 Ser att tråden är gammal, men en kompis till mig blev kontaktad av denna tomten på MSN nyss också, efter att ha sålt sitt WoW konto, allt har gått rätt till och han har inte scammat, verkar bara som om personen i fråga har ångrat sig och försöler scamma min polare. nu har iallafall "[email protected]" kontakt honnom och skrivit: "[email protected] (E-postadress inte verifierad) säger: jo det är så att min brorson har blivit bestulen på en viss summa pengar genom nätbedrägeri så kallat "scamming" som skulle vara utfört av personen i fråga. alltså du. jag vill gärna höra din version av detta" har kollat lite och @polisen.se används utav polisen, men finns det möjligheter att göra en sådan epost till sig själv? verkar endå jävligt skummt att de kontaktar folk via msn, borde ske via brev eller telefon. vetifan vad man ska göra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 Ser att tråden är gammal, men en kompis till mig blev kontaktad av denna tomten på MSN nyss också, efter att ha sålt sitt WoW konto, allt har gått rätt till och han har inte scammat, verkar bara som om personen i fråga har ångrat sig och försöler scamma min polare. nu har iallafall "[email protected]" kontakt honnom och skrivit: "[email protected] (E-postadress inte verifierad) säger: jo det är så att min brorson har blivit bestulen på en viss summa pengar genom nätbedrägeri så kallat "scamming" som skulle vara utfört av personen i fråga. alltså du. jag vill gärna höra din version av detta" har kollat lite och @polisen.se används utav polisen, men finns det möjligheter att göra en sådan epost till sig själv? verkar endå jävligt skummt att de kontaktar folk via msn, borde ske via brev eller telefon. vetifan vad man ska göra. Ja, det är falskt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg