Sidney Skrivet 12 April 2008 Rapport Dela Skrivet 12 April 2008 Tja! Tror ni man kommer kunna köra livepå GTA IV mot andra människor, som på Saints Row? Tror ni man kommer kunna spränga många saker? Tror ni det kommer bli grymt bra eller en flopp? Tror ni att staden är stor? Säg vad ni tror eller fråga andra vad dom tror. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 12 April 2008 Rapport Dela Skrivet 12 April 2008 Nja, jag har alltid varit lite skeptisk emot GTA-serien. Jag sätter mig mycket hellre och spelar Mafia än något GTA-spel. Om Mafia 2 lever upp till föregångaren tror jag helt klart att det kommer slå GTA IV. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 12 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 April 2008 OK, läste om Mafia 2 i senaste nummret av Gamereactor och det verkade sjukt bra. Bättre än GTA IV verkar. Anledningen till att jag valde GTA IV är att det kommer ut tidigare och att EbGames har en jätte bra deal med GTA IV. Läs om dealen på deras hemsida. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zidso Skrivet 12 April 2008 Rapport Dela Skrivet 12 April 2008 Det är bekräftat att man kommer kunna köra online, 16 st näramare bestämt, och staden kommer vara grymt stor! angående om man kommer kunna spränga saker är jag tveksam till om man kommmer kunna sprän ga andra saker än man kunde i de tidigare spelen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Skrivet 13 April 2008 Rapport Dela Skrivet 13 April 2008 Jag gillar inte gta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 13 April 2008 Rapport Dela Skrivet 13 April 2008 Vad jag har väntat på GTA IV! trode inte det skulle bli online först, Stor map kommer det att vara! men vi får se. :P adda "mustangtr" på live (för den som kommer köpa gta IV) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 13 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 April 2008 (redigerat) mustangtr addat. Adda RD47. Vet nån hur online läget kommer se ut? Skulle va grymt om det var som vanliga spelet i vanliga staden med alla npcer och allt. Som att mn sitter och gör ett uppdrag med en vän man bjudit in. Kommer kanske köpa live om jag får råd då. Vad kostar ett års live på EbGames? Redigerat 13 April 2008 av tyresö Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ggdover Skrivet 13 April 2008 Rapport Dela Skrivet 13 April 2008 mustangtr addat. Adda RD47. Vet nån hur online läget kommer se ut? Skulle va grymt om det var som vanliga spelet i vanliga staden med alla npcer och allt. Som att mn sitter och gör ett uppdrag med en vän man bjudit in. Kommer kanske köpa live om jag får råd då. Vad kostar ett års live på EbGames? jag tror som på de äldre gta på datan. Det innebär typ att det kommer va som saints row. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 13 April 2008 Rapport Dela Skrivet 13 April 2008 Kommer finnas massa olika lägen, läst dem nånstans, borde vara lätt att googla upp... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 14 April 2008 Rapport Dela Skrivet 14 April 2008 http://www.crunchgear.com/2008/03/16/gta-i...details-leaked/ kolla in här! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 14 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 April 2008 (redigerat) http://www.crunchgear.com/2008/03/16/gta-i...details-leaked/ kolla in här! :D Hoppas Free Mode är som det vanliga spelet bara att man bjudit in en polare att spela med en. Vet nån hur Free Mode kommer vara? Redigerat 14 April 2008 av tyresö Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 14 April 2008 Rapport Dela Skrivet 14 April 2008 Om man går in på den officiella sidan och kollar multiplayer modes så finns det "Co-op, coming soon" så antar att man kommer kunna köra co-op i spelet. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg