Hoppa till innehåll

Vad Tror Ni Om Gta Iv?


Sidney
 Dela

Rekommendera inlägg

Tja!

 

Tror ni man kommer kunna köra livepå GTA IV mot andra människor, som på Saints Row?

 

Tror ni man kommer kunna spränga många saker?

 

Tror ni det kommer bli grymt bra eller en flopp?

 

Tror ni att staden är stor?

 

 

Säg vad ni tror eller fråga andra vad dom tror.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 26
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

OK, läste om Mafia 2 i senaste nummret av Gamereactor och det verkade sjukt bra. Bättre än GTA IV verkar. Anledningen till att jag valde GTA IV är att det kommer ut tidigare och att EbGames har en jätte bra deal med GTA IV. Läs om dealen på deras hemsida.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är bekräftat att man kommer kunna köra online, 16 st näramare bestämt, och staden kommer vara grymt stor!

angående om man kommer kunna spränga saker är jag tveksam till om man kommmer kunna sprän ga andra saker än man kunde i de tidigare spelen

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

mustangtr addat. Adda RD47.

 

Vet nån hur online läget kommer se ut? Skulle va grymt om det var som vanliga spelet i vanliga staden med alla npcer och allt. Som att mn sitter och gör ett uppdrag med en vän man bjudit in.

 

 

Kommer kanske köpa live om jag får råd då.

 

Vad kostar ett års live på EbGames?

Redigerat av tyresö
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

mustangtr addat. Adda RD47.

 

Vet nån hur online läget kommer se ut? Skulle va grymt om det var som vanliga spelet i vanliga staden med alla npcer och allt. Som att mn sitter och gör ett uppdrag med en vän man bjudit in.

 

 

Kommer kanske köpa live om jag får råd då.

 

Vad kostar ett års live på EbGames?

jag tror som på de äldre gta på datan. Det innebär typ att det kommer va som saints row.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...