Tewhaten Skrivet 12 April 2008 Rapport Dela Skrivet 12 April 2008 Testa det här! Klicka på länken ovan för att testa ett spel som handlar om att man ska ta den blåa lilla pluppen till det röda området, man får inte nudda det svarta området. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 12 April 2008 Rapport Dela Skrivet 12 April 2008 jag kom till level 13 :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 12 April 2008 Rapport Dela Skrivet 12 April 2008 Jag kom bara till level 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 12 April 2008 Rapport Dela Skrivet 12 April 2008 Tur att jag inte hade ljud, syrran ligger i rummet bredvid och sover... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 12 April 2008 Rapport Dela Skrivet 12 April 2008 (redigerat) Screamer-varning!( P.S låtsas att texten är censurerad, vet nämligen inte koden för det. ) Redigerat 12 April 2008 av Garone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 12 April 2008 Rapport Dela Skrivet 12 April 2008 Funkar ju skitbra att låtsas att texten är censurerad, tryck bara på: "Lägg till: SPOILER". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 12 April 2008 Rapport Dela Skrivet 12 April 2008 Hahaha, jag visste det redan men jag hade skithögt ljud och min syrra sover. Jag blev faktiskt ganska rädd :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 12 April 2008 Rapport Dela Skrivet 12 April 2008 Fett, klarade av hela spelet :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 13 April 2008 Rapport Dela Skrivet 13 April 2008 Väldigt kul faktist :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 13 April 2008 Rapport Dela Skrivet 13 April 2008 Ni e ju konstiga som spelar sånna här spel OCH LÄGGER UT DET PÅ FUSKA UTAN VARNING NÄR DET FINNS MÅNGA VÄLDIGT UNGA SOM SURFAR RUNT HÄR!!! :angry: :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 13 April 2008 Rapport Dela Skrivet 13 April 2008 Hade gjort den förut (; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 13 April 2008 Rapport Dela Skrivet 13 April 2008 Ni e ju konstiga som spelar sånna här spel OCH LÄGGER UT DET PÅ FUSKA UTAN VARNING NÄR DET FINNS MÅNGA VÄLDIGT UNGA SOM SURFAR RUNT HÄR!!! :angry: :angry:Håller med, mycket moget. Men samtidigt ska man alltid kolla på kommentarer innan. Det finns många personer som varit svaga psykiskt och fått stora psykiska problem av screamers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.