Tewhaten Skrivet 12 April 2008 Rapport Skrivet 12 April 2008 Testa det här! Klicka på länken ovan för att testa ett spel som handlar om att man ska ta den blåa lilla pluppen till det röda området, man får inte nudda det svarta området. Citera
Trips Skrivet 12 April 2008 Rapport Skrivet 12 April 2008 Tur att jag inte hade ljud, syrran ligger i rummet bredvid och sover... Citera
Garone Skrivet 12 April 2008 Rapport Skrivet 12 April 2008 (redigerat) Screamer-varning!( P.S låtsas att texten är censurerad, vet nämligen inte koden för det. ) Redigerat 12 April 2008 av Garone Citera
Trips Skrivet 12 April 2008 Rapport Skrivet 12 April 2008 Funkar ju skitbra att låtsas att texten är censurerad, tryck bara på: "Lägg till: SPOILER". Citera
ThaNooB Skrivet 12 April 2008 Rapport Skrivet 12 April 2008 Hahaha, jag visste det redan men jag hade skithögt ljud och min syrra sover. Jag blev faktiskt ganska rädd :P Citera
Gäst Poison Skrivet 12 April 2008 Rapport Skrivet 12 April 2008 Fett, klarade av hela spelet :D Citera
Vitdom Skrivet 13 April 2008 Rapport Skrivet 13 April 2008 Ni e ju konstiga som spelar sånna här spel OCH LÄGGER UT DET PÅ FUSKA UTAN VARNING NÄR DET FINNS MÅNGA VÄLDIGT UNGA SOM SURFAR RUNT HÄR!!! :angry: :angry: Citera
Gäst TheWho Skrivet 13 April 2008 Rapport Skrivet 13 April 2008 Ni e ju konstiga som spelar sånna här spel OCH LÄGGER UT DET PÅ FUSKA UTAN VARNING NÄR DET FINNS MÅNGA VÄLDIGT UNGA SOM SURFAR RUNT HÄR!!! :angry: :angry:Håller med, mycket moget. Men samtidigt ska man alltid kolla på kommentarer innan. Det finns många personer som varit svaga psykiskt och fått stora psykiska problem av screamers. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.