Gäst Skitvatten Skrivet 21 April 2008 Rapport Dela Skrivet 21 April 2008 Sånna här är bara skitstörande för alla klagar av högt ljud... j*vla idiot som gjorde tråden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 21 April 2008 Rapport Dela Skrivet 21 April 2008 på sidan innan man börgar spelet stod det på ett ställa att man skulle höja ljudet för det blir roligare då... så då sänkte jag ljudet till noll och fortsatte så jag blev inte så skrämd :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 22 April 2008 Rapport Dela Skrivet 22 April 2008 klarade ju massa, trodde inte d var en screamer :< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 24 April 2008 Rapport Dela Skrivet 24 April 2008 Min kompis tänkte låta mig spela det men jag han och visa honom en screemer innan :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 fyfan hatar sådana spel! uscha jag blev skit skrajj när den dära snubben skrek på skärmem usch säger jag bara ! ett tips: om du lägger upp sånna här spel på forum så varna ifall det är nån sån dära screem grej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 fyfan hatar sådana spel! uscha jag blev skit skrajj när den dära snubben skrek på skärmem usch säger jag bara ! ett tips: om du lägger upp sånna här spel på forum så varna ifall det är nån sån dära screem grej! Sabbar meningen med screamern <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.