Soad_token Skrivet 13 April 2008 Rapport Dela Skrivet 13 April 2008 Här följer ett inlägg som jag har minst sagt otydligt inehåll. Jag postar dem i ära till de som tycker att man inte behöver läsa igenom sina inlägg och kolla den värsta felstavningen (jag menar är det så att man har några bokstäver fel men att innebärden förblir den samma så gör det inte så stor skillnad). Soad_token Vad får vi att dom jagar? det dom finns i affären kommer från upp födare eller? Ps. Det är hela inägget och en fråga. Ds. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 13 April 2008 Rapport Dela Skrivet 13 April 2008 oejk menn vaför scka mann kuna dett her?++1+00ett=? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozenmoon Skrivet 14 April 2008 Rapport Dela Skrivet 14 April 2008 oejk menn vaför scka mann kuna dett her?++1+00ett=?Roligt att du visar vad du är kapabel att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 14 April 2008 Rapport Dela Skrivet 14 April 2008 Seriöst, det kommer inte hjälpa alla, um... Vi kallar dem Krille97ar. Dem kommer skriva som apor med avkapade armar ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozenmoon Skrivet 14 April 2008 Rapport Dela Skrivet 14 April 2008 Synd det. Men jag hoppas att tråden kommer att hjälpa någon i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 14 April 2008 Rapport Dela Skrivet 14 April 2008 (redigerat) Visst är det störigt, men så länge det inte är skrivet så som Soad_tokens exempel så är det lugnt för min del. För det där var bara totalt obegripligt EDIT:stavfel (A) Redigerat 14 April 2008 av Simple Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 14 April 2008 Rapport Dela Skrivet 14 April 2008 Krille97 du borde glo detta ^ MENOMVIIKKEGILLAKCAPSLOKKUTANHÅLLERINSHIFTKNAPPEN?GÖKDETSÅMKE? Näe, men helt seriöst så e de jobbigt med alla 12or som inte kan stava Begreppet 12 betyder att man beter sig retardedd och är allmänt störd o jobbig på forum. jag stava jete bra tyker jag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- Skoja : D Jag stavar bra tycker jag. Klaga inte på oss 12 åringar jag har sett 15 åringar som stavar sämre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 14 April 2008 Rapport Dela Skrivet 14 April 2008 Alla ni som låtsas skriva uruselt, ni är verkligen roliga. Hemskt nyskapande att skriva sådant i en tråd om stavning. Nu när det dessutom kommit tio nästintill likadana inlägg kan ni väl f*n förstå att det inte är kul längre. Har i och för sig aldrig varit det heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 14 April 2008 Rapport Dela Skrivet 14 April 2008 Krille97 du borde glo detta ^ MENOMVIIKKEGILLAKCAPSLOKKUTANHÅLLERINSHIFTKNAPPEN?GÖKDETSÅMKE? Näe, men helt seriöst så e de jobbigt med alla 12or som inte kan stava Begreppet 12 betyder att man beter sig retardedd och är allmänt störd o jobbig på forum. jag stava jete bra tyker jag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- Skoja : D Jag stavar bra tycker jag. Klaga inte på oss 12 åringar jag har sett 15 åringar som stavar sämre. Japp det finns många bra 12/13 åringar som kan stava. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sladdis Skrivet 14 April 2008 Rapport Dela Skrivet 14 April 2008 Jag var först med att skoja med inlägget -.- j*vla härmisar O.o. Men de e jobbigt när folk är på forum och är liksom typ "13" och stavar som en åttaåring. Irriterande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 15 April 2008 Rapport Dela Skrivet 15 April 2008 Jag var först med att skoja med inlägget -.- j*vla härmisar O.o. Men de e jobbigt när folk är på forum och är liksom typ "13" och stavar som en åttaåring. Irriterande. Är. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozenmoon Skrivet 15 April 2008 Rapport Dela Skrivet 15 April 2008 Alla ni som låtsas skriva uruselt, ni är verkligen roliga. Hemskt nyskapande att skriva sådant i en tråd om stavning. Nu när det dessutom kommit tio nästintill likadana inlägg kan ni väl f*n förstå att det inte är kul längre. Har i och för sig aldrig varit det heller.Kunde inte sagt det bättre själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.