Hoppa till innehåll

Inte Betala 599kr För Gta Iv


Gäst ihabba123

Rekommendera inlägg

Gäst ihabba123

I GAME i farsta eller globen så kan man byta in 2 ps3 eller xbox 360 spel mot gta iv och 100 presentkort så om jag typ

köper 2 xbox 360 spel från game för ungefär 149kr och tar bort alla game klistermärke på fodralen och skivan skulle jag kunna lämna in dom

mot gta iv + 100kr presentkort? eller skulle ni tänka er att göra det?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag gjorde det samma på ebgmaes men frågade om man fick göra så först och dom sa bara att det var en fuling och att dom inte komemr stoppa mig så tog det som att det var ok så köpte 3 spel för 99 st och byte in dom och fick det. men frågade först om dom spelen gick.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tror inte VP och FM (ett paket) funkar, tyvärr. Man får typ 100:- om man byter in bara VP men bara 80:- om man byter in VP och FM (ett paket). Så tror du måste ha ett spel till.

 

----

 

När jag köpte 3spel för 99:- styck så frågade han bara om jag ville göra dealen och han sa själv att han gjort så.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Affäreerna måste ju förlora mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket på det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...