Hoppa till innehåll

Ärade Spelare, Samlas!

Aircondition

Rekommendera inlägg

Då jag anser att det är ganska lite spelsnack på Fuska.se's officiella forum kommer jag att försöka göra ett lyckat gruppforum som handlar om just spel. Gruppikon och moderatorer kommer vi fixa med enkelhet om forumet går bra. Alla som har intresse för spel är välkomna. Det kvittar om du är Xbox 360-spelare, gammal PC-räv, Playstation 3-fanboy eller Wii-nörd. Alla ska med. Vi kanske tillåter lite krig emellan konsolerna också, bara det inte blir alldeles för oseriöst. En hel del intressanta trådar som jag tänkt göra i vanliga forumen, men aldrig orkat göra färdigt, kommer att finnas med. Bara det är ju helt klart värt att gå med för. ;) Forumet kommer även handla om saker som indirekt rör spel, exempelvis hårdvara. Kanske även lite rollspel i olika spelmiljöer. För helt ärligt, vem har inte funderat över ett rollspel i Rapture? Nej, just det, du också.

Det här är alltså mitt försök till ett lyckat gruppforum, då de flesta andra enligt mig faktiskt har misslyckats. Vill du prata om varför Baldur's Gate II: Shadows of Amn är det bästa spelet någonsin, varför man kommer prata om spel i "Före Spore" och "Efter Spore", varför GTA IV kommer bli en succé, eller varför Assassin's Creed och Crysis inte nådde enda upp till skyarna, grattis, du har kommit helt rätt!

Alla som är intresserade får gärna skriva i tråden! Forumet skapas i det närmaste om många är intresserade.

Namn är ännu oklart, tips är helt klart välkomna!

Redigerat av Aircondition
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Okej, jag skapar forumet nu och lägger in er. Börjar dock inte lägga in mina trevliga trådar förrän imorgon, ungefär 12:30, då jag är hemma från skolan. Sedan kan ni börja gotta er. :rolleyes:

Kabby: Ganska allround, alltså.

Ansök gärna till forumet om ni vill vara med, så lägger jag till er imorgon.

Redigerat av Aircondition
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...