Gäst ShatterHand Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 Den nya domaren är neger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 jag tycker det e roligt när en gladiator brottar ner utmanaren ännu mera efter tävlingen e slut hehe :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 Jaa,det ä kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 Den nya domaren är neger Det där var liiiite rasistiskt va :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 (MetaDragon @ 22/03-2004 20:06:31) Den nya domaren är neger Det där var liiiite rasistiskt va :angry: Jag,det var det.du behöver inte säga "neger".jag ahr faktiskt en kompis som e det :angry: :angry: :angry: :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imaginary Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 (Silver Star @ 22/03-2004 20:09:00) (MetaDragon @ 22/03-2004 20:06:31) Den nya domaren är neger Det där var liiiite rasistiskt va Jag,det var det.du behöver inte säga "neger".jag ahr faktiskt en kompis som e det Man kan ju säga färgad eller liknande men INTE neger för att det är nedstämmande för dom som är färgade.Tänk om en färgad hade kommit fram till dig o sagt j*vla krita,Vad skulle du gjort då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 Hej! Jag tycker att "Daggen" är en bra domare, även om han i vissa lägen dömer fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 Den nya domaren är neger Snacka inte skit om mörkhyade. :angry: Det där är bland det mest idiotiska jag någonsin läst på ett forum. Han är minst lika mycket värd som alla andra. Inse det. Steve var skyttekung i UFC med 277 matcher & 114 mål under många säsonger & är nu tränare i Umeås stolthet på fotbollssidan även om UIKs damer är betydligt större och lockar mer är 10 gånger så mycket publik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 Du kan väl respektera dem som är såna!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 Tänk dig för nästa gång.(inte du # 21) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 23 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 jag tycker det e roligt när en gladiator brottar ner utmanaren ännu mera efter tävlingen e slut hehe :P Jag tycker det är synd att Zeke och Indra dog! :( :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 jaa,det tycker jag med :( :( :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.