kkthxbye Skrivet 31 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2004 oj skrev två gånger förlåt!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 31 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2004 OK. men var inte så petig va Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 31 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2004 (Putte @ 31/03-2004 16:04:16) det var kul när steve hade en Djurgårds tröja och fick byta med daggen som också hade en Djurgårds tröja under den vanliga domar tröjan Fast han bor på söder?! Eller han jobbar iallafall där. :P Menar du Steve så bor han på Haga, Umeå. Han är dessutom både UFC:are & DIF:are. I UFC är han ju som sagt tränare nu så han kan inte bo på söder. Du menade väl Daggen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst zego Skrivet 31 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2004 Jag tycker daggen är en dålig domare! Han är ju på gladiatorernas sida! Igår när Horst skulle upp på vippbrädan, bara för att han trampa fel så säger han "gör om"! :angry: Jag tycker Steve är en bättre domare! den där djurgårds f*olan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 2 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 (GoldenSun @ 31/03-2004 19:25:27) Jag tycker daggen är en dålig domare! Han är ju på gladiatorernas sida! Igår när Horst skulle upp på vippbrädan, bara för att han trampa fel så säger han "gör om"! :angry: Jag tycker Steve är en bättre domare! den där djurgårds f*olan? JA HAN. MEN DET ÄR VÄL INGET FEL ATT HÅLLA PÅ DJURGÅRDEN. :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 (GoldenSun @ 31/03-2004 19:25:27) Jag tycker daggen är en dålig domare! Han är ju på gladiatorernas sida! Igår när Horst skulle upp på vippbrädan, bara för att han trampa fel så säger han "gör om"! :angry: Jag tycker Steve är en bättre domare! den där djurgårds f*olan? ääh...stfu dif rox^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 Sluta snacka sk*t om Steve någon gång. :angry: Blir bara mer och mer irriterad för varje kränkande inlägg. :angry: Jag har själv snackat med honom några gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Sluta säga Att Daggen är dålig! Han är den bästa domare jag någonsin sett. Så: Ha kvar Daggen, och ut med Steve! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moody Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Men om man gör fel så ska ju Daggen säga till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magan Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 Man hör inte vad Steve säger :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magan Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 Daggen prattar iallafall ren svenska :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.