VAZE Skrivet 16 April 2008 Rapport Dela Skrivet 16 April 2008 jag tänker ladda ner addons och vill veta som är viktigas och bäst dem jag vet vilka jag vill ha är kordenaterna så man kan se att man är t.em 22.33 och nån sån här att man kan se mherb och sånt på stor karta och quest items vad heter de här addons och om ni vet fler säg vad de heter jag vill ha för lvling och quest oc vart man kan skaffa dem Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 16 April 2008 Rapport Dela Skrivet 16 April 2008 Deadlyboss mod är bra, visar typ... saker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 17 April 2008 Rapport Dela Skrivet 17 April 2008 Titan pannel är en av dom bästa och så ska du skaffa auctioneer också. Titan pannel visar coords och massa annat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 17 April 2008 Rapport Dela Skrivet 17 April 2008 Questhelper lr väl också bra, om man inte kan questet är det underbart, om du t.e.x ska döda 10 grisar då visar han vart på kartan dom här 10 grisarna finns, lr om du ska hitta nån tjej så är de bara kolla på kartan, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 17 April 2008 Rapport Dela Skrivet 17 April 2008 Kills to lvl kan oxå vara användbart, visar hur många mobs du måste döda för att dinga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 17 April 2008 Rapport Dela Skrivet 17 April 2008 (redigerat) mobinfo2, väldigt bra addon för leveling! Redigerat 17 April 2008 av BloodRogue Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 18 April 2008 Rapport Dela Skrivet 18 April 2008 MetaHud tycker jag är bra, du får ringar runt gubben som visar hp, mana och allt sånt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 18 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2008 mina addons funkar inte jag har laddaty ner dem och lagt dem i addons mappen men när jag startar wow så ser jag ingen sån gär addons grej i hörnet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 18 April 2008 Rapport Dela Skrivet 18 April 2008 Atlaslooter - Du kan gå in på den in-game och kolla på vad för saker som droppas från de olika bossarna i tex. karazhan. Alla instancer är med. Raid gubbar också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kirk Skrivet 18 April 2008 Rapport Dela Skrivet 18 April 2008 Ecastbar kan man se när man kan kasta nästa spell!! med tanke på vilken ms man har MM Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 18 April 2008 Rapport Dela Skrivet 18 April 2008 TomTom , lungt bästa lvling addonen som finns. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg