Musten Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 Jag började spela för några dagar sen, Jag heter Gabben och min stad heter Vinstaden. Koordinater till min ö: x: 24 y: 48 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 NOOOOOO, min armé tar för mycket iunderhåll och jag har inga pengar :( måste sparka alla i armén utan några, nu har jag ingen tung armé :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PirateLord Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 (redigerat) har börjat för en veka sen har 3 städer och 70k guld äger ön 1 marmor stad och så en ny startad vin stad (blir rik på att selja mit sävla svavel) nån här som har problem med att stan blir arg ochså vekser den inte mer? cords 33:55 heter DragoN MarK Redigerat 30 April 2008 av DragoNMarK Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 har börjat för en veka sen har 3 städer och 70k guld äger ön 1 marmor stad och så en ny startad vin stad (blir rik på att selja mit sävla svavel) nån här som har problem med att stan blir arg ochså vekser den inte mer? cords 33:55 heter DragoN MarK Har du mycket marmor? Skulle behöva köpa. Min stad heter Bakar. Min stad är jätte glad, allt man behöver göra är att proppa dom fulla med vin, jag är inte på en vinstad men det är där mina soldater kommer in ;| Hur säljer man svavel? Jag är på en svavelstad. Och jag måste ha pengar om jag ska kunna fortsätta med min coola armé. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PirateLord Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 (redigerat) ja jag har mycket marmor... så du är en såndär pludrare som lever på det har du en Handelsstation som du vill göra det enkelt så går du jag erbjuder ochså rular du ner till svavel så ser du alla som köper svavel. eller så rular du ner och seter i sälj ochså mängden du vill sälja och för villken kåstnad feresten jag är på rank 1640 har 1,139 points Redigerat 30 April 2008 av DragoNMarK Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 ja jag har mycket marmor... så du är en såndär pludrare som lever på det har du en Handelsstation som du vill göra det enkelt så går du jag erbjuder ochså rular du ner till svavel så ser du alla som köper svavel. eller så rular du ner och seter i sälj ochså mängden du vill sälja och för villken kåstnad Jag lever inte på att plundra jag lever på att göra min invånare fulla :D Jag jag krigar ganska mycket men det mesta jag får från det är typ 100 guld och 128 vin grejer fast eftersom jag krigar mycket så får jag mycket vin, men eftersom ett krig kostar över 1000 guld så förlorar jag mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PirateLord Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 ska jag jöra en egen alliance eller ska jag gå med nån anans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 Yeah, nu kan jag fixa min armé igen, jag ska börja mass producera svavel :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tygger Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 vad behöver man för att bygga ambassad?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 Man måste ha forskat om forskningen: Främmande Kulturer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Sålde 700 svavel för 12k guld :D Man ska forska om byråkrati eller så tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Nån som kan sälja vin till mig? alla i min stad kommer snart bli arga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.