Simple Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 Ok, Om du någonsin vill byta Kristall mot det du har på din Ö ( Förutom VIN och Kristall ) så säg till ;D BTW, Vet någon hur man skapar en alians? Först och främst måste du bygga en ambassad och sen uppgradera till nivå tre <: Håller på att fixa koloni nummer 2 nu för övrigt (Y) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 Ok, Tack! Bygger Guvenörs Residenset i min koloni på en Vinö då jag behöver mycket vin till Kudd Citadel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 Är det någon som säljer marmor? Eller vet hur jag får tag på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 Om du ahr tillräckligt med resurser och ett palats så kan du ju starta en koloni på en ö där det finns marmor. Annrs via en handelsstation. :] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sladdis Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 Jag suger verkligen på det ^^ :D Vill veta hur kristall nivån ökar >< har bara 50 :o Och 34 i Marmor wtf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 Började nyss, fattar inget... :S Har typ gått till trä stället och tryckte in typ 12 :S vad betyder det kan nån förklara lite snabbt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 Sätt 30 man på sågverket, Amo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 Sätt 30 man på sågverket, Amo.Har gjort det nu, vad betyder stadens inkomst vid såg grejen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 (redigerat) behöver gärna svavel.Priset vet jag inte.Btw så är mina coords x:21 y:57 och jag heter Kungahuset. Redigerat 11 Maj 2008 av KaramellKing Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 (redigerat) Kan man ge/få saker av en annan medlem? BTW: Mina coords : [81:46] Redigerat 11 Maj 2008 av amo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 Kan man ge/få saker av en annan medlem? BTW: Mina coords : [81:46] man trycker på någon knapp fast det går inte om man bor för långt ifrån varandra.Btw behöver vin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 (redigerat) Hur mkt vill du betala för 500 Vin? Btw, Någon som kan skicka/sälja marmor till mig? Redigerat 11 Maj 2008 av DamelQ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.