KaramellKing Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 Hur mkt vill du betala för 500 Vin? Btw, Någon som kan skicka/sälja marmor till mig? hur mycket vill du ha?Men hur skickar man till andra på långt håll?alltså om man är långt ifrån en? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 Handelsskepp skulle jag nog tro. Lägg ett bud så får jag se om jag godtar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elin1101 Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 har startat en NY allians. Någon som är nära 5X4X? Krav: minst 2000poäng vara aktiv å lite annat :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 var lägger man bud om man te.x. vill köpa marmr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elin1101 Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 var lägger man bud om man te.x. vill köpa marmr? beror på hru du ska köpa det. handelstation, på forumet eller med den spelaren du ska byta med. vet iten om jag fatta din fråga rätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 var lägger man bud om man te.x. vill köpa marmr? beror på hru du ska köpa det. handelstation, på forumet eller med den spelaren du ska byta med. vet iten om jag fatta din fråga rätt... Det var handelsstatiner jag menade, men var kan man hitta dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elin1101 Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 var lägger man bud om man te.x. vill köpa marmr? beror på hru du ska köpa det. handelstation, på forumet eller med den spelaren du ska byta med. vet iten om jag fatta din fråga rätt... Det var handelsstatiner jag menade, men var kan man hitta dom? Du måste bugga handelstationen detär en byggnad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 Aha, tack! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 Är det någon på detta forumet som säljer marmor? Behöver typ 50-60. Säg ett pris också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 Samma här, Köper gärna Marmor av någon som söker Kristall. Någon här som e näre x40 y38 btw? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 Samma här, Köper gärna Marmor av någon som söker Kristall. Någon här som e näre x40 y38 btw? Wow vi bor nära varann!! :oBtw vad heter ön du bor på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 Aldeos heter jag jag bor på, Och min stad heter Kudd Citadel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.