Garone Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 Hur byter man varor direkt? Man kan ju bara skicka och tänk om personen som man byter med inte skickar! :o Då plundrar man honom! =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 Man ska ju bara byta med nån man litar, Annars ä det bara reporta han ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 Man ska ju bara byta med nån man litar, Annars ä det bara reporta han ;D alltså jag hittar inte dig,den där killen med spjutet har jag tittat på men jag hittar inte kudd citadel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 Samma här, hittar dig ej! :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 12 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 skicka ett meddelande och då kan du trycka på hans namn och då kommer du till staden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 Konstigt, Om ni spelar på .se och åker till x40 y38 så ska ni hitta mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 vad är iarakim för nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elin1101 Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 vad är iarakim för nåt? kolla HÄR Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 Ni kanske är i olika världar? En i Beta och andra i Alpha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 Vad är skillnaden mellan beta och alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 13 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 lol...tänk innan du skriver...det är olika servrar.. annars är det ingen skillnad :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 Roger that, Hur vet man om någon attackerar en får man krigs medelande då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.