elin1101 Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 Hur kommer det sig att underhållet för min huvudstad och mina klomier helt plötsligt är extremt högt? Jag går minus nu. Det gjorde jag inte igår. Du kanske har anställt fler kirgare?..fler som jobbar att få tag på trä å lyxresuser? Just det ja :P jag fixade ju ganska många fler soldater innan jag loggade ut ^^ tänkte inte på det. Bra at tdet fixade sig :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 Vad händer om man joinar en "klan" ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 Vad händer om man joinar en "klan" ?Om man t.ex blir attackerad kan dom andra hjälpa att stå emot attacken, om dom är schyssta nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
STFU Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 Hur staratar man en eller joinar nån annans Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 Joina nån annans: Steg 1: Forska om forskningen "Främmande Kulturer" som finns under "Sjöfart". Steg 2: Bygg en "Ambassad". Steg 3: Tryck på knappen "Sök efter allians" längst ner. Steg 4: Skriv in namnet på alliansen du vill gå med i. Steg 5: Tryck på bilden med 2 händer som håller i varandra, som är längst till höger. Steg 6: Skriv in ditt meddelande om varför du vill gå med i alliansen. (Frivilligt.) Starta egen: Steg 1: Forska om forskningen "Främmande Kulturer" som finns under "Sjöfart". Steg 2: Bygg en "Ambassad". Steg 3: Uppgradera den till nivå 3. Steg 4: Tryck på knappen "Starta allians" eller så heter den "Grunda allians". Steg 5: Välj namn, beskrivning (Frivilligt.) och tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senestor Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Whoot?! :o Spelar folk fortfarande spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 behöver marmor,Coordsen är 21:57 och jag heter kungahuset.PMa mig om ni har skickat så skickar jag det ni vill ha :P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Behöver 100-200 Marmor, 100-200 Svavel och ca 100 vin. Jag betalar i Kristall eller Trä. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Jag behöver Svavel och Marmor, betalar gärna med vin,kristall eller trä. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Jag behöver Svavel och Marmor, betalar gärna med vin,kristall eller trä. Du skulle inte tänka dig att sälja lite vin till mig? Kan betala i guld om det är nödvändigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 visst :) Soulhunter City Ön Royous eller något, värd Alpha Heter Soulhunter. Är bosatt på en vinö Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Whoot?! :o Spelar folk fortfarande spelet?Ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.