Jote Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 Vad hette han som anföll dig då och vilka cords hade han? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 Då måste det vara en väldig slump att runt 30 minuter efter jag sagt mina kordinater till dig så kommer det en stor armé från en annan ö och plundrar mig. In any case, jag sålde mina kristallglas till någon annan medans jag trodde att du plundrade mig.Idiot, anklaga ingen bara sådär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 Håller på att bygga en koloni nu :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 nepp övan för dina resurser så står där stadens namn invånare och dina handlings poäng (pilen med en 3 effeter så är det för mig jellafal) klika på stadens namn där så står där alla städer du har i ordningen som du grunda dem. hopas det hjälpte Ja, tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BF2Soldier Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 Någon som kan sälja vin till mig? jag erbjuder Kristall mot Vin!Jag kan sälja vin mot kristall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 Då måste det vara en väldig slump att runt 30 minuter efter jag sagt mina kordinater till dig så kommer det en stor armé från en annan ö och plundrar mig. In any case, jag sålde mina kristallglas till någon annan medans jag trodde att du plundrade mig.Idiot, anklaga ingen bara sådär. Anklagade honom på samma sätt som du anklagar 97'orna att vara spammare. Idiot. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 InFlame, avd heter dy på iakriam? Gabben. Någon som säljer vin? 21:57 och heter kungahuset. btw...hur säljer man saker för pengar och vad heter du på ikariam InFlames? 1) Jag heter Gabben.2) Jag kan sälja vin till dig. 3) Du gör det via handelsstationen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 22 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2008 Är det smartast att bara uppgradera rådhuset på sin kolloni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elin1101 Skrivet 22 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2008 Kan ni alla säga vad ni heter på ikariam?... Själv heter jag elin1101 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 22 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2008 Amo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 22 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2008 Simple. Och ja, att uppgradera Rådhuset är ganska smart. I början iaf. Sen borde du skaffa fler byggnader och sånt när du fått stabilt med resursinkomst och så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 22 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2008 (redigerat) Kan ni alla säga vad ni heter på ikariam?... Själv heter jag elin1101 Bakar Redigerat 22 Maj 2008 av ArsenalGeek Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.