elin1101 Skrivet 21 April 2008 Rapport Dela Skrivet 21 April 2008 Inte om man är pensionär, fast tror ingen är det som spelar lol. hahah nää:P Önskar ajg var det för nu åkte 900 trä bort + 200 marmor av en raid Ok, synd där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 23 April 2008 Rapport Dela Skrivet 23 April 2008 Jag heter Bakar, jag kör i en värld som heter Alpha :D Vi har ingen beta än men vi är nog nära en. aha, jag kollade inte, jag trodde det fanns flera därför sa jag det :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 23 April 2008 Rapport Dela Skrivet 23 April 2008 Jag heter Bakar, jag kör i en värld som heter Alpha :D Vi har ingen beta än men vi är nog nära en. aha, jag kollade inte, jag trodde det fanns flera därför sa jag det :D Alla gör fel koloni 2 snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 23 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 April 2008 har du snart din andra koloni? me 2 :) behöver bara lite guld till <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elin1101 Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 sjävl har man 2 kolonier och en huvudstad...snart dax för den 3dje kolonin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 Har börjat spela Ikariam nu, började för några dagar sedan :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 Spelar lite då och då Man glömmer bort det om man spelar Erepublik samtidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 26 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 ska nog sluta på det...är inte så kul som det verkar i början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 ska nog sluta på det...är inte så kul som det verkar i början. Stämmer rätt bra Ibörjan är det skoj, men sen blir det precis som om man spelat för mycket fast man kanppt spelat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 börja igår heter ogri om ni undrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Lycka till till alla er som börjat nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 Mwahahha, min armé är störst i alla öar omkring min ö inkl. min ö :D Jag har krigat mycket men krigen börjar bli för dyra för min ekonomi :( Måste börja sluta kriga mot alla fast då kan jag inte få nån marmor att fixa mitt rådhus. :( Får byta till mig hederligt istället för att plundra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.