Jote Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 har inte så mycket vin kvar, dom tar 3 vin i timmen från mig och ajg har bara 53 vin kvar :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PirateLord Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Nån som kan sälja vin till mig? alla i min stad kommer snart bli arga villka cords e du på da? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Nån som kan sälja vin till mig? alla i min stad kommer snart bli arga villka cords e du på da? Lol, kolla. Jag skulle sälja svavel till en kille :D Jag har 20k men vill inte riskera att förstora armén, har börjat bygga ett palats iallfall så nu kan jag snart fixa kolonier. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elin1101 Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Hur går det för er?:P ... själv har jag fixat 2 kolonier redan...3.dkje är på väg :P ...men..MÅSTE ha svavel!!... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PirateLord Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 vilka cords e du på kan fiksa om du inte är för långt bårt Nån som kan sälja vin till mig? alla i min stad kommer snart bli arga villka cords e du på da? Lol, kolla. Jag skulle sälja svavel till en kille :D Jag har 20k men vill inte riskera att förstora armén, har börjat bygga ett palats iallfall så nu kan jag snart fixa kolonier. du liker högt på listan 2300 points nåt va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SvenskaSpel Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Jag kan erbjuda vin och marmor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Jag kan erbjuda vin och marmor.Jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 (redigerat) Hur går det för er?:P ... själv har jag fixat 2 kolonier redan...3.dkje är på väg :P ...men..MÅSTE ha svavel!!... Jag kan sälja, min huvudstad heter Bakar och användaren heter Bakar. Är inne på min första kololni jag tror inte jag ligger så högt på listan? Cords till min huvudstad är X: 43 Y: 66. Cords till kolonin (där jag fixar marmor) är X: 21 Y: 49. Kolonin heter ''Koloni Bakar'' Redigerat 5 Maj 2008 av ArsenalGeek Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sladdis Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 Heter Soulhunter, och började nyss ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 Heter Soulhunter, och började nyss ^^ Najz ;> ge cords tack : D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sladdis Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 Va? XD Fattar inget ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 Va? XD Fattar inget ;D Dina koordinater x) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.