Gäst Sladdis Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 wtf :x men okej då xD Ö: Ryouos Värld: Alpha Stad: Soulhunter Kordinater: -81 -32 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 Det var en bra bit ifrån mig det x) lite illa ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 (redigerat) Ok, Jag har precis börjat ( 3 min sen ) Så jag e ganska dålig. Jag heter DamelQ och min stad heter Kudd.. Ön heter Aldeos[40:83] Och e kordinaterna 40:83 elr vart kollar jag det? Redigerat 5 Maj 2008 av DamelQ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PirateLord Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 alla som är nära mig namn DragoN MarK cords 33:55 huvud stad KyO ShirO andra städer Kyo,Kyo Doyo resurser svavel,marmor,vin släjer svavel,marmor köper vin,kristal liger på 101-200 i guldlager ^^ 380k Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 Oj då, Du är en bit ifrån mig. Jag har kommit en bit nu så till alla som e nära 40 38 ska veta att jag säljer kristall snart!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 Hur går det för er?:P ... själv har jag fixat 2 kolonier redan...3.dkje är på väg :P ...men..MÅSTE ha svavel!!... Jag kan sälja, min huvudstad heter Bakar och användaren heter Bakar. Är inne på min första kololni jag tror inte jag ligger så högt på listan? Cords till min huvudstad är X: 43 Y: 66. Cords till kolonin (där jag fixar marmor) är X: 21 Y: 49. Kolonin heter ''Koloni Bakar'' Det är jätte nära min ö! :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elin1101 Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 InFlame har fixat, behövs iten svavel längre :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 Hur går det för er?:P ... själv har jag fixat 2 kolonier redan...3.dkje är på väg :P ...men..MÅSTE ha svavel!!... Jag kan sälja, min huvudstad heter Bakar och användaren heter Bakar. Är inne på min första kololni jag tror inte jag ligger så högt på listan? Cords till min huvudstad är X: 43 Y: 66. Cords till kolonin (där jag fixar marmor) är X: 21 Y: 49. Kolonin heter ''Koloni Bakar'' Det är jätte nära min ö! :o Vad är dina cords? :o Vad heter din huvustad? Jag har svavel och marmor till salu fast just nu kan jag inte sälja så mycket marmor eftersom jag kommer behöva lite till att bygga ut lite i huvustaden. Jag ska börja samla en armé till kolonin sen ska jag börja leka lite med dom där marmor gubbarna i min ö :D Jag ska starta en koloni i en vinö så jag inte behöver hålla på, men den måste vara nära huvustaden så jag slipper åka runt i 5 timmar i havet med 10 handelsbåtar fulla med lyxvaror. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Det funkar inte och registera sig här. =P 404 Errorn. -.-' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sladdis Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Jag fattar nada xd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Jag fattar nada xd Bygg en Akademi, Anställ 8 Vetenskaps män och forska om Vetenskap, Så forskar den om allt tills du byter till nåt av dom andra. Och så lägger du ut arbetare till Sågverket så du kan bygga Kaser och bygga ut din stad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PirateLord Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 (redigerat) nån som vet hur man invar till en alliance? har presis grundat Chaos hade tänkt inva en kompis men det funkar inte(vet inte hur man gör) Redigerat 8 Maj 2008 av DragoNMarK Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.