Gäst DamelQ Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Min stadsstorlek är nu 4 ;D Om ni nånsin behöver Kristall så kontakta mig..Säljer kristall för Marmor elr Vin! Har 22.000 Guld nu BTW :D! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Jag har 48.000 guld och ett koloni ett huvudstad och stadsstorlek nummer sex i både kolonin och huvudstaden :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Min stadsstorlek är nu 4 ;D Om ni nånsin behöver Kristall så kontakta mig..Säljer kristall för Marmor elr Vin! Har 22.000 Guld nu BTW :D! Vilka coords har du och vad heter du? :] behöver kristall ganska mycket nämligen <: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 ganska segt är det ju.Och hur kan man rekrytera andra än bara slungare...jag har uppgraderat men det hjälper inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PirateLord Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 WHOOOHOOO ÄR ÄNTLIGEN PÅ TOPP 100 I GULDLAGER 550k ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 (redigerat) Min stadsstorlek är nu 4 ;D Om ni nånsin behöver Kristall så kontakta mig..Säljer kristall för Marmor elr Vin! Har 22.000 Guld nu BTW :D! Vilka coords har du och vad heter du? :] behöver kristall ganska mycket nämligen <: - 40 - 38 Ön Aldeos..Heter DamelQ och min Huvudstad heter Kudd Citadel då jag kallas Kuddie ;D Säljer gärna Kristall till ett bra pris. Edit. Stavfel Redigerat 9 Maj 2008 av DamelQ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 (redigerat) ganska segt är det ju.Och hur kan man rekrytera andra än bara slungare...jag har uppgraderat men det hjälper inget. I nivå tre får du hopliter och lite sånt sen måste du forska lite saker i akademin. Redigerat 8 Maj 2008 av ArsenalGeek Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 okej tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sladdis Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 Min stadsstorlek är 1 ._. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PirateLord Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 Min stadsstorlek är 1 ._.uppgradera råd huset da Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 Någon som kan sälja vin till mig? jag erbjuder Kristall mot Vin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 (redigerat) BÖRTA Redigerat 11 Maj 2008 av KaramellKing Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.